Keress rá:

Páginas

The Body Shop Honeymania parfüm teszt

Mostanában hirtelen megszaporodtak a blogon a TBS tesztek, de mindenképpen szerettem volna írni erről a parfümről is, itt még kapható, remélem otthon is, és nem veszíti el aktualitását ez a bejegyzés. Lelkesen használom a Lancome Tresor Midnight Rose parfümömet, viszont mikor szemrevételeztem a Honeymania kollekciót, belopta magát a szívembe ez az illat. Nem vártam túl sok jót amúgy tőle, mert olvastam, hogy nagyon virágos, bár lehet nekem pont ezért tetszett meg ennyire, mert bár a mézet szeretem és az illatát is, ezt sokkal szívesebben viselem a bőrömön. Egyetlen dologban kell vigyázni vele, engem bizony támadtak meg darazsak, mikor ezt fújtam magamra.


A folytatásért kattintsatok tovább:

A csomagolással semmi bajom nem lenne, ha a kupak nem ilyen vacak, könnyen deformálódó anyagból lenne, ezen kívül a maga egyszerűségével szeretem. A kiszerelés 30 ml-es, az ára pedig itt 15 € volt. A szórófejre nem tudok rosszat mondani, bár ha nem fújja rám nagy cseppekben a parfümöt, akkor én már elégedett is szoktam lenni velük.


Az illatot nem bonyolították túl, szinte kirobban az üvegből a virágos-mézes egyveleg, először az akácvirág leng körbe minket, viszont a mézet is érzem, főleg ahogy múlik az idő, előjön a lépes méz aromája is. Édes, számomra igazi őszi-téli illat ez, ami nagyon a szívemhez nőtt. A tartóssága meglepett, mert még 6-7 óra elteltével is megcsap magamon, amúgy EDT-ről van szó. Külön-külön az illatjegyeket nem tudom leírni, mert egyrészt nem is találtam meg sehol, másrészt a virágon és mézen kívül nem is érzek mást, persze az én szimatom korántsem tökéletes. Az illat nagyjából lineáris (milyen kifejezéseket tanul az ember, ha parfümös blogot is olvas :D), de ahogy említettem, számomra pár óra után a méz bukéja lesz fajsúlyosabb.

Számotokra meghatározó, hogy egy adott parfüm mennyire illik az aktuális évszakhoz? Mit gondoltok a mézes aromákról?

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...