Keress rá:

Páginas

The Body Shop Rainforest Radiance sampon és kondicionáló teszt

Lassan 1,5 éve, hogy szilikonmentes sampont és balzsamot használok, mielőtt Németországba költöztem, a Faith in Nature termékei közül válogattam és szerettem is őket, viszont itt hiába kerestem, nem találtam ezt a márkát, így kötöttem ki a The Body Shop-nál. Az első próbálkozásom a Rainforest családból a zsíros hajra való párossal volt, ami ugyan hatékony a zsírosodás ellen, de cserébe nagyon korpás és irritált lett a fejbőröm, viszont az alapkoncepció: a szilikon, színezék és parabén mentesség szimpatikus volt, így gondoltam, következő körben adok egy esélyt a festett hajra kifejlesztett duónak.


A folytatásért kattintsatok tovább:

A csomagolás tetszik külcsín alapján, talán jobban örülnék, ha a kondicionáló is nagyjából átlátszó flakonban kapott volna helyet, de ez még nem jelent problémát. Viszont főleg a kondicionálónál vagyok bajban gyakran, mert szinte lehetetlen összenyomni a flakont, nagyon merev, és a balzsam testesebb állagával ez nem éppen jó párosítás, muszáj mindig erőteljesen a kupakhoz rázogatnom a tartalmát, hogy tudjak is kinyomni belőle, illetve a nyílás is elég kicsi, de ez egyszerűen megoldható, ha kicseréljük a sampon és a kondicionáló kupakját. A kiszerelésük 250 ml-es, van ennél nagyobb és kisebb (utazóméret) is, az ára otthon 1990 Ft, ha jól tudom. A The Body Shop törekszik a környezettudatosságra, ez a csomagolás szempontjából annyit jelent, hogy újrahasznosított műanyagból készült, ami elég gyorsan lebomlik.



Az illatuk eléggé különböző, míg a sampon áfonyás, édes-savanykás-gyümölcsös illatáért odáig vagyok, hiába érzem a kondicionálóban is az áfonyát, egyszerűen nem tetszik. A sampon állagát nagyon szeretem, folyékony, de kissé tapadva folyik, nem tudom ezt jobban elmagyarázni, de ez a kedvenc állagom egy samponnál, a balzsam állaga kissé túl sűrű, de vízzel hígítva tökéletes lesz, de ezt eleve ajánlják a használatukhoz. A hatásuk is eltérő, a sampon tökéletesen tisztít, második mosásra már a habzásra sincs panaszom, a kondicionáló viszont nem győzött meg, szoktam mellé még külön terméket is használni a hajvégekre (erre a célra már szilikont tartalmazó kencéket is bevetek), nem érzem a tápláló hatását, bár a kifésülésen sokat könnyít, és mivel szeretek termékcsaládot használni, ezért mindig újra is veszem. Mindenképp meg kell jegyeznem viszont azt, amit még egy festett hajra való produktum használata mellett sem tapasztaltam, a szín megőrzésében valóban segítenek. UV védelmet is biztosítanak a hajnak, ami ugye sose jön rosszul. A zsírosodásra (és zsíros korpára is) hajlamos hajamat többnyire 2-3 naponta szoktam megmosni, sokáig ezt a procedúrát naponta voltam kénytelen végigcsinálni, úgyhogy már ezzel a periódussal sem vagyok elégedetlen, főleg hogy nem is feladata ezek ellen is tenni.


Egy ideje hű vagyok a Radiance kettőséhez, és úgy gondolom, az is maradok, mert színvédelemben beváltak, és a sampon kárpótol a kondicionáló gyengeségeiért, bár nem lenne muszáj együtt alkalmaznom őket, épp ezért az értékelést külön-külön írom meg. Az áruk kissé borsos, viszont nálam 2-3 napos használat mellett a sampon kitart 2-2,5 hónapig, egy flakon balzsam pedig két sampon mellé elég.

The Body Shop Rainforest Radiance sampon:

Csomagolás: 10 / 9
Illat: 10 / 10
Állag: 10 / 10
Hatás: 10 / 10
Összességében: 10 / 10

The Body Shop Rainforest Radiance kondicionáló:

Csomagolás: 10 / 5
Illat: 10 / 7
Állag: 10 / 8
Hatás: 10 / 7
Összességében: 10 / 7

Ha festett hajatok van, és szilikonmentes termékeket kerestek, akkor tudom őket ajánlani, elsősorban a sampont, de lehet a kondicionáló is jobban beválik másoknak. Még több véleményért kattintsatok ide és ide.

Odafigyeltek a hajápolási termékek szilikon mentességére? Milyen samponnal és kondicionálóval vagytok annyira elégedettek, hogy hosszú ideje csak azokat használjátok?

6 hozzászólás:

Névtelen

Nekem alapból elég selymes hajam van, ezzel soha nem volt gond (természetes barna, vékony szálú, rengeteg), így korábban nem nagyon érdekelt hogy van-e a samponomban szilikon. Kb. 1 éve elkezdtem növeszteni a hajam, így én is lecseréltem a samponomat szilikonmentesre. Annyi változást tapasztaltam, hogy továbbra is selymes és fényes a hajam, viszont rettenetesen száll (legalább is a mosás utáni első nap)! :D Erre van esetleg valami ötleted, hogy lehetne megakadályozni a haj feltöltődését? Te tapasztaltál már hasonlót?

Még olyan kérdésem lenne, hogy ha választanod kellene, akkor Fairth in Nature vagy TBS? Én jelenleg a Rainforest Balance sampont használom, nálam nagyon jól működik (nekem is segített a hajmosások számának csökkentésében), de szívesen kipróbálnék hasonló termékeket más márkáktól. :) Évi szerinted egy próbát megér a Faith in Nature?

Unknown

Én már ezt több helyről is hallottam, hogy nem feltétlen jó, ha nincs szilikon egy samponban! Sőt, állítólag akinek vékonyszálú a haja, annak kifejezetten jót tesz! Igazából nekem semmi bajom vele, mert nem érzem rosszabbnak a hajamat tőlük! Próbáltam már én is szilikonmentes termékeket, de ugyanazt tapasztaltam mint a Névtelen hozzászóló! Viszont, a Balea termékeken /legalábbis amelyiket használtam, és írtam is róla/ azon fel volt tüntetve, hogy megakadályozza a haj feltöltődését!, és szilikonmentes termék ő is! :)

Névtelen

Amikor kiköltöztem Brüsszelbe, többé nem találtam a Sunsilk sampont érzékeny fejbőrre, ami olcsó volt és otthon használtam. Keresni kezdtem valami mást és tényleg végigpróbáltam mindenféle sampont-balzsamot, amit itt a brüsszeli drogériában és a Body Shop-ban kapni. Aztán, mivel semmi nem vált be, rájöttem, az itteni kemény víz sem segített a sampon/balzsam megtalálásában. De drogéria és TBS szinten feladtam. Egyetértek a véleményeddel - de én többet nem vettem meg, mert nem voltam megelégedve. A gyógyszertárban találtam rá a francia Klorane márkára, ami növényi alapanyagokat használ. A samponjaikat szeretem, de balzsamnak a Phyto cég normál/száraz hajra valót használom inkább. Igaz, hogy szeretek termékcsaládot használni én is. Szerintem sincs baj egyébként a szilikonnal. A hajvégekre pedig használj inkább olajat, bioboltban, drogériákban szerintem kapni Argan olajat, vagy rendelj a netről. Én imádom az Orofluido-t. Nem olcsó, de egy évig is kitart, mert csak nagyon kevés kell belőle.

citromhab

Névtelen - Először is bocsánat, hogy csak most válaszolok. Nekem a babahajaim szállnak, viszont mivel nem zavar így nem is kerestem rá megoldást, ergo ajánlani se nagyon tudok semmit, egy vloggernél láttam, hogy vax-szal rögzítette a haját, hogy ne szálljon, nálam ez eleve kilőve, mert nem akarom, hogy emiatt jobban zsírosodjon a hajam. Ha kapható lenne itt is a Faith in Nature, akkor biztos vagyok benne, hogy felváltva használnám őket, ezt a TBS sampont és a teafás FiN-t, szerintem megéri próbálkozni vele. :)

Névtelen

Sziasztok! Én végigpróbáltam elég sok FIN-t és a BS összes rainforestjét:) Sajnos pikkelysömörös a fejbőröm (vagy valami hiperérzékeny bőrgyulladás-féle), másfél éve szilikonmentesen élek, mégis egy idő után kijött a kiütés-viszketés tőlük. Ami bevált az a méregdrága gyógyszertári Active Plus fejbőrtisztító. A haj száli részére pedig bármit használhatnék elvileg, de maradtam a szilikonmentesnél. Rengeteg pici hajszálam nőtt és meg is erősödött, nincs korpám és nem hullik a hajam azóta sem. Viszont ezt nagyban befolyásolja, hogy hajvitamint is kell szednem és kellett egy méregtelenítő candida-diétát is csinálnom. ( Kemény volt, két hónap alatt lement 10kg valamint elmúlt a kiütés a bőrömön.) Samponról nem tudok elfogulatlanul nyilatkozni mert mindenre allergiás lettem, de a FIN balzsamok jobbak mint a BS, sokkal lágyabb lesz a haj és kevesebbet is kell rátenni belőle. Árban is jobb picivel.

Névtelen

Sziasztok !
Én is kipróbáltam a zsíros hajra való samponjukat,viszont olyan szinten elkezdett tőle korpásodni és zsírosodni a fejem,hogy az nem igaz ( eddig még ilyen sose fordult elő,hogy korpám lett volna ). Aztán amikor nem mostam vele többet hajat,elmúlt hála az égnek. Legjobb barátnőm ajánlotta a white hairt,hogy ott minőségi termékeket árulnak,na gondoltam benézek,meg akkor csináltatok egy ombre hajat is. Hát halljátok ..még anno olvastam valahol a kevin murphy termékekről,hogy mennyire jók ..és milyen igaz..a fodrász csajszi ajánlott ezt azt,és azóta se korpa,se egészségtelen,zsíros haj. Tapasztalatból tudom ajánlani !!

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...