Keress rá:

Páginas

KK - Köröm Krónika # 1.

Nagyon sok régi bejegyzést töröltem, mert visszanézve nem voltam elégedett velük, és a körmös posztok nagy része is a süllyesztőben végezte. A kézügyességem még mindig nem fejlődött, és türelmesebb sem lettem, de néha azért továbbra is szeretném veletek megosztani, milyen színekkel is díszítettem a körmeimet.


A folytatásért kattintsatok tovább:

Nagyon örültem, mikor megtaláltam ezt a sütőtök sárga lakkot a többi között, fogalmam nincs, mikor vehettem, de még nem használtam az biztos. Annyira őszies, és ez a pelyhes fedőlakk csak dob az egészen, legalábbis szerintem. (Körömlakkok: Catrice - 560 Rusty But Sexy, gyűrűsujjon: Max Factor Glossfinity - 165 Hot Coco, Essence Nail Art Special Effect Topper - 08 Night in Vegas)



A homok / cukor hatású lakkok nagy kedvenceimmé váltak, pedig nem voltam benne biztos, hogy tetszeni fog ez a textúra. Nagyon sajnálom, hogy a P2 márkát otthon nem lehet kapni, mert nagyon jó kis termékei vannak baráti áron. A körmeimen nagyon nehezen kaptam el a színét, talán a 2. kép élethűbb, de nézzétek meg, milyen gyönyörűséges az üvegben is. (Körömlakk: P2 Sand Style - 090 Opulent)





És ha körmös bejegyzés, a végére belefér egy körmös hír is, bár szerintem már mindenki értesült róla, aki olvas beauty blogokat, de a héten megnyitott a Nailland az Árkádban, szabad a vásárlás. :)

Ti mennyire hangoljátok a körömlakkotokat az évszakhoz vagy a hangulatotokhoz?

3 hozzászólás:

Bellala

A P2 lakk gyönyörű :) Pelyheskét eddig csak fekete alapon próbáltam, meglepően jól néz ki narancssárgán is.

djkaty

Az első mani valami csodaszép!

Eni

A P2 lakk bámulatos :)) tényleg kár,hogy ide nem jutott el :(

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...