Keress rá:

Páginas

Kiko szemöldökceruza teszt

Tudom, tudom, még mindig nincs Kiko üzlet Magyarországon (ami abszolút sajnálatos), mégis írok erről a ceruzáról tesztet, mert ha valamikor valahol Kiko üzlet közelébe kerültök, bizony erre is érdemes szemet vetni. Ezzel mondhatni már le is lőttem a poént, de azért ragozom még kicsit tovább is. :)


A folytatásért kattintsatok tovább:

Maga a ceruza benne volt egy papírdobozkában is, amit fölösleges lett volna lefényképeznem. A csomagolás abszolút egyszerű, letisztult és praktikus, nagyon örülök, hogy volt hozzá hegyező is, bár nemrég vettem újra, és akkor már nem találtam a dobozban. A legsötétebb árnyalatot vettem meg, ami lehet kicsit túl sötét, viszont én amúgy is szeretem a hangsúlyos szemöldököt, úgyhogy nem bánom. Amúgy 4 árnyalatban kapható, 0,55 g-os a kiszerelés és 5,90 € az ára.


A pigmentáltsága nagyon jó, a használata egyszerű, könnyen siklik a bőrön, nem is fogy olyan gyorsan, mint a Catrice szemöldökceruzám anno, bár minden használat után hegyezem ezt is, már csak a precízség miatt is.

A tartóssága jó, természetesen nyáron ezt is letöröltem magamról, viszont épp nemrég értem haza, eléggé eláztam, de a szemöldökömön ez cseppet sem látszik meg.

A MAC szemöldökceruzáját még mindig jobban szeretem valamiért, azt is újra fogom venni, de ez mindenképpen költséghatékonyabb megoldás, arról nem is beszélve, hogy magába a termékbe se tudok belekötni.

Csomagolás: 10 / 10
Pigmentáltság: 10 / 10
Használat: 10 / 9
Tartósság: 10 / 9

Összességében: 10 / 9,5 Tudom ajánlani mindenkinek, bár a színválaszték lehetne kicsit bővebb, de remek kis darab ez. És ismét megemlíteném, hogy igen is érdemes lenne a Kiko-nak Magyarországon is terjeszkednie, mert az eddig próbált termékek szerintem minőségiek és professzionálisak, és az áruk is kedvező.

Ti mit használtok a szemöldökötök kitöltésére, megrajzolására?

2 hozzászólás:

Ildi

KIKO van Ausztriában is már, Bécsben azt hiszem 3 helyen. Aki átruccan Bécsbe akármi miatt, nézzen körül KIKO-ban, én is javaslom. Nekem van két ecsetem is tőlük, azok is elég jók. Nem MAC minőség, nyilván... de azért back up ecseteknek nem rosszak ;)

Névtelen

Szia Évi!

Szeptember végén Dél-Olaszországban jártam, ahol véletlen sem hagyhattam ki se a KIKO-t, se a Sephorat, főleg, hogy mindkettő a szálláshoz közel volt. KIKO-ban elég sok mindent vettem, de szemöldökceruzát pont nem. Kár,hogy itthon nem kapható, annyira jó termékeik vannak és az áruk is megfizethető. Ami nagy kedvencem - ha ajánlhatom Neked -, az az Anti age peeling-brightening smoothing peeling-je, ami olyan,mintha fókazsírral kenném be az arcom,nagyon aprószemcsés és fényes :D de utána valami eszméletlen sima lesz az arcom és nagyon kevés kell belőle.

Barbi

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...