Keress rá:

Páginas

Őszi-téli kívánságlista

Nem terveztem ilyen posztot írni, de pont a napokban bővítettem a listámat, és mivel nagyon könnyen elfelejtem, mit hol néztem ki, gondoltam készítek konkrét lajstromot, és az pedig miért is ne kerülhetne ki a blogra. Tegnap már itt el is kezdődtek a Glamour napok, úgyhogy van pár dolog, amit már ki is pipálhatok róla. A sminkcuccaim több mint felét kiszelektáltam a héten, eldöntöttem, hogy inkább költök kicsit többet valamire, ami jó, mint kiadok ugyanannyi pénzt több termékre, amiket aztán nem szeretek és nem használok, úgyhogy a sminkek közül is csemegéztem kivételesen, de a főszerep a ruháké.

A H&M Plus őszi kollekciója nagyon tetszik, olyan sok mindent válogattam ki tőlük, hogy inkább kollázst készítettem belőle:


A folytatásért kattintsatok tovább:

A kiegészítők közt is sok kedvemre valót találtam:


Az AX Paris-nél is kiválasztottam, mit kérek tőlük legközelebb, az alsó kettő ruhát pedig már szilveszterre nézegetem, lehet még korai és még programom sincs, de szeretem időben kitalálni, mit is vegyek fel, az a piros egy álom, nagyon, nagyon tetszik, valószínű ő lesz a befutó.



Kabátot meglepő módon a C&A-ban néztem ki magamnak, van, amikor nagyon jó a kínálatuk, máskor viszont siralmas, a kabátokkal meg is leptek. Az első képen olyan semmilyennek tűnik, viszont már fel is próbáltam és úgy már egész csinoska, azt viszont végig kell gondolnom, ki fogom-e használni, mert a tavalyi telet is egy farmerkabáttal vígan túléltem, fölösleges beruháznom melegebb darabra.



Harisnyát vettem tegnap a C&A-ban, viszont a Simply Be-től is szeretnék még rendelni, mert nagyjából meg voltam elégedve a minőségükkel tavaly is.


És persze folyamatosan csorgatom a nyálam Asos-on és New Look-on is, ingeket és szoknyákat, ruhákat szeretnék majd beszerezni, ide nem illesztem be az összeset, ami tetszik, mert akkor km hosszúságúra nyúlna a poszt. :D



Jöhet is a sminkes / szépségápolós részleg, ide csak úgy bezúdítom a dolgokat, nincs különösebb hozzáfűznivalóm:











A képek forrása a google volt.

Szegény pénztárcámat már most sajnálom, ha sikerült nagyjából teljesítenem ezt a listát, jelentkezem majd úgyis shopaholic bejegyzéssel.

Nálatok mi kívánságlistás ruha / smink / szépségápolás témában?

4 hozzászólás:

Névtelen

Hát ezek nagy részét én is szívesen elfogadnám! :D Remélem sikerül mindent beszerezned, már várom a videót róluk! :)

Névtelen

Van nálam egy díjad, nézd meg :) http://wonderfulfighter.blogspot.hu/2013/10/libster-award.html

Anna

Szuper kis lista. :) A barna H&M táska nekem is nagyon tetszik és a Real Techniques ecsetek is rajta vannak a listámon. :P

http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/10/oszi-kivansaglista-glamour-napok.html

Névtelen

Az a körömlakk nagyon szép csak sajnos egyáltalán nem tartós:(((

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...