Keress rá:

Páginas

Outfit - Resthausen

A hétvégét az anyukámnál töltöttem az öcsémmel együtt és rávettem őket egy fotózásra is ma. Ennek végeredményét most Ti is láthatjátok. Ezt a ruhát a héten kaptam meg és élesben még nem viseltem, de mindenképpen egy buliba tudom elképzelni, hétköznapra szerintem túlságosan alkalmi, bár ez hangulattól is függhet.


A folytatásért kattintsatok tovább:




Ruha: AX Paris
Cipő: Graceland (Deichmann)
Harisnya: Simply Be
Fülbevaló: ebay

Szívesen viseltek ruhákat akár hétköznapra is?

18 hozzászólás:

Franciska

Nagyon csinos vagy, bár szerintem is inkább alkalmi ruhaként funkcionál, de egyszer-kétszer hétköznap felvéve is simán el tudom képzelni :)

Névtelen

Mikor veszel màr egy alakformàlo bugyit?A ruha egyèbkènt gyönyörü, de rajtad elèg szoros!! Kötözött sonka Effekt!

Rami

hűűűűűűű, gyönyörű ez a ruha:)

Névtelen

Dögös :)

Anna

Gyönyörű ez a ruha, imádom az ilyen mintákat. Az alakformáló fehérnemű szerintem sem egy rossz dolog, főleg egy alkalmi ruha alá. Stylist ismerősöm pl. mindenkinek ajánlja legyen az akár 80kg vagy 50. Egyszerűen szebb tőle az alak. Ami ugyebár a célja. Ettől függetlenül nagyon jó outfit, szívesen megnézném milyen kiegészítőkkel, táskával és sminkkel viselnéd. :)

Névtelen

Szia!
Nem bántásból, hanem jó tanácsként:
- lehet nagyobb tétel egy alakformáló bugyi, de hidd el a látvány kifizetődik, mikor nem a fodrozódó hurkákat látják az emberek
- a cipő sem igazán illik hozzád, szerintem hosszú távon neked sem kényelmes, ahogy látni, hogy a lábfejed kidudorodik a cipőből, valami tágabb fazon sokkal szebb lenne
V.

Melantha

Imádom.a.ruhád. :D Nagyon tetszik. most ki fogsz nevetni, de a múlthéten álmodtam veled, és ezt a szerelést viselted.

dotty

én is hordok alakformálót és nagyon jó találmány, olyan ruhákat is fel tudok venni amik egyébként nem állnának jól és ettől nem érzem úgy hogy bárkit is átvernék vagy kevesebb lennék attól, hogy a ruhám alatt viselem. a ruha egyébként csinos :)

Miata

Szerintem is nagyon jó outfit :).

Dóri

Nagyon csinos vagy! Jó az összhatás! :)

Unknown

Hűű, csodaszép az a napsugaras kép! Meg az egész háttér nagyon nagyon tetszik. Nagyon szép a ruha, szerintem nagyon egyben van ez az outfit!

Black Fairy

Úgy látom eltűntetted a névtelen kommentet, amire válaszoltam, ebben az esetben maradok az eredeti véleményemnél: jó outfit lett!! :)

SophiEl

Tetszik a képek hangulata, meg a színösszeállítás, de néha azért nagyon bátor vagy Évi... (nem bántásból, ez is egy vélemény) ;)

Unknown

Nagyon szép a ruha és a mintája mesés! :D Az utolsó előtti kép a kedvencem. :)

http://life-beauty-me.blogspot.com/

Vikii

ajj már.. tök csini ez a ruci :)) én sosem találok :)

Névtelen

Kedves Évi!:) Tényleg gyönyörű vagy ebben a ruhádban!:)
Viszont szerintem is megpróbálhatnád az alakformáló fehérneműt.

Bea

Csak most találtam rá az oldaladra. Nagyon jó ez az összeállítás, csinos vagy! A cipő azért szerintem lehetne szélesebb fazon, sokkal jobban állna neked. S hidd el, az alakformáló fehérnemű nem az ördögtől való, én pár hete találtam rá, s egyszerűen imádom. :) Nekem body jellegű van, de a mell alatt végződik, így nem nyomja azt le. Teljesen más érzés hordani a ruháimat, nincs hurkácska, s még a melltartó pánt okozta benyomódást is eltünteti. Próbáld ki, szerintem téged is meglep majd, amit a tükörben látsz!!!! :)

Bunny

Rettenetesen sokat fogytál! megdöppentő a változás! le a kalappal! csak így tovább! hamarosan nem fog kellenni az alakformáló :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...