Keress rá:

Páginas

The Body Shop DeoDry Chilled & Breeze alumíniummentes golyós dezodor teszt

Ezt a dezodort még régebben vettem és használtam el, nagyon szerettem volna alumíniummentes izzadásgátlót találni, és mivel a The Body Shop eddig próbált termékeit kivétel nélkül szerettem, gondoltam teszek ezzel a dezodorral is egy próbát.

Elöljáróban muszáj tudni rólam, hogy izzadós típus vagyok, maga a nedvesség jelenléte nem szokott zavarni, nem hagy foltot a ruháimon se, viszont nem bírom elviselni, ha az ezzel járó szagok nincsenek semlegesítve, ezzel gondolom nem vagyok egyedül.

A folytatásért kattintsatok tovább:

A csomagolással semmi kifogásom nincs, nekem tetszik, arról nem is beszélve, hogy az utántöltők cserélhetőek, ez egyrészt környezetkímélő, másrészt praktikus is. A kiszerelés 50 ml-es, pontos árat nem tudok írni, de úgy rémlik, nagyjából 1600 Ft-ot kell kiadni érte, de biztos vagyok benne, hogy az utántöltő valamennyivel olcsóbb.


Az összetevőit lefényképeztem, de Krémmánián is megnézhetitek.


Három illatban kapható ez a dezodor, nekem ez tetszett a legjobban, a friss jelzővel tudnám leginkább jellemezni, nekem valamiért a tenger és a tengerparti szél jut eszembe róla. Talán kicsit az erősen érezhető alkohol szaga zavar bele a képbe. Amúgy elég markáns aromáról van szó, volt hogy jobban éreztem magamon ezt, mint a parfümömet.

A golyós fej kicsit hajlamos volt gyűjteni a szöszöket, de más panaszom nem lehet rá, a használata egyszerű és kényelmes, ezért is voltak olyan sokáig a golyós dezodorok a kedvenceim.


A legfontosabb viszont a hatása, itt bukott el nálam, mert egyszerűen nem működött. Olvastam, hogy kell egy kis idő, amíg átállunk az alumíniummentes dezodorra, én 2,5-3 hétig használtam ezt, ez alatt már "alkalmazkodnom" kellett volna hozzá, de nem így lett. Az izzadásgátlásban nem segített, de ez engem nem is zavar, nem is vártam tőle, viszont a szagokat mindenképpen illet volna eltüntetnie. Sajnos nem tette, 2-3 óránként újra kellett kennem, ilyenkor az illata elfedte ugyan az izzadtságszagot, de nagyon macerás volt folyamatosan ügyelnem rá, hogy rendben van-e minden, még buliba is magammal vittem. Ajánlották, hogy turbózzam fel szódabikarbónával, de ha kiadok valamiért ennyi pénzt, akkor elvárom tőle, hogy ne kelljen még ezzel-azzal tuningolnom. A 2,5 hét alatt el is használtam, ami a rengeteg használat mellett nem csoda, de semmiképpen nem akartam újravenni, mert részemről ez ablakon kidobott pénz volt. Lehet, hogy kevésbé izzadós embereknek beválik, vagy hogy a szódabikarbónával tényleg hatékonyabb, ezzel nem próbálkoztam.

Most épp új dezodort kezdek megszeretni, ami sajnos nem alumíniummentes, de nem adtam fel, hogy találjak olyan mentes dezodort, ami eredményes nálam is, legközelebb valószínű az Alverde ilyen termékét fogom kipróbálni, arról több jót hallottam, mint rosszat.

Csomagolás: 10 / 10
Illat: 10 / 8 Kellemes, de lehetne kicsit visszafogottabb.
Használat: 10 / 10
Hatékonyság: 10 / 1

Összességében: 10 / 1 Hiába tetszik benne minden más, ha pont a feladatát nem látja el, nagy csalódás volt.

Ti milyen dezodort használtok? Odafigyeltek arra, hogy alumíniummentes terméket válasszatok? Ha igen, mit tudnátok ajánlani, ami bevált Nektek?

6 hozzászólás:

Njoythestyle

Nálam a Bioderma bukott el sajnos hasonló okok miatt és szinte jobban is izzadtam a használatakor :( Pusza: Reni

αɴɢчαʟκα

Elég sok blogot olvasok és sehol nem olvastam olyan alumíniummentes dezodorról, ami használt volna. Én még nem próbálkoztam eggyel sem, de nem is részesítem előnyben ezeket a termékeket. Nálam legjobban a Dove - Original dezodorja vált be a legjobban, egy ideig kísérletezgettem, de aztán abbahagytam. Nálam ő a favorit. :)

Lily

Az egyetlen jó alumentes deo ami használt nekem legalább az a toms of maine , nem tudom Németországban kapható -e

Unknown

hát remélem nem az alverde spriccelősére gondolsz, mert az felejtős :S mintha enyhe citrom szagú VIZET fújnál magadra, ergo semmi hatása.

dyna

én imádom, a kedvenc deom és sajnos kivonták a forgalomból. nekem még van másfél utántöltő flakonom (ami itthon 590-be került, nagyon jó árban volt), aztán újat kell keresnem (és már most oda vagyok, h mi lesz)

pedig (sajnos) én is izzadékony vagyok, de még soha semmi nem vált be ennyire. először a razsaszínt szerettem, de a 3-4. flakonom már kék volt, most is épp azt kenem magamra.

télen-nyáron bevált, napközbeni újra kenés után is üde és friss illatú vagyok. forumshops Krisztinek se vált be, sajnálom, h Te is így jártál. :(
tény, h 1-2 hét kellett, míg összebarátkoztunk és már nem kellett napi sokszor kenegetni magam, de ez minden alumínium mentes deoval így van (legalábbis mások azt mondják)

Kriszti

Így van Dyna, nekem se vált be sajnos. :(

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...