Keress rá:

Páginas

Outfit - Köln

Beköszöntött az ősz, és ezt végre érezni is lehet a levegőben, ilyenkor érzem magam igazán elememben, mikor a hőmérő higanyszála 20° alá csökken. Ez az az időszak, amikor a leginkább szeretek öltözködni, sminkelni, a hajammal időzni, úgyhogy mikor megbeszéltük Vandával, hogy találkozunk, rögtön lecsaptam az alkalomra és megkértem, kattintson rólam pár képet is. Ezután kicsit bajban leszek ezekkel a fotózásokkal, mert többnyire este van szabadidőm, viszont olyankor már nincs fény, de majd igyekszem valamit kitalálni, remélem Vanda is olyan segítőkész partner marad a fényképek kattintásához, mint eddig volt. :)

A folytatásért kattintsatok tovább:

A cipővel biztos nem lesz mindenki kibékülve, nekem mégis tetszik, ez a cipő mondhatni akár az év vétele is volt, mert 10 €-ért jutottam hozzá, és nagyon strapabíró még rajtam is, arról nem is beszélve, mennyire tetszik.




Ruha: AX Paris
Leggins: Simply Be
Cipő: Graceland (Deichmann)
Táska: Oasap
Gyűrűk: ebay

Milyen színeket hordtok ősszel elsősorban?

20 hozzászólás:

Anna

Maga az outfit egyszerűen csodás, a táskádba még mindig szerelmes vagyok. :D Nekem a cipő valahogy nem illik a képbe, egy troopa bakanccsal vagy bokacsizmával nekem jobban tetszett volna. Amúgy ez a bikavér vörös nagyon jól áll neked. :)

Egyébként ha ősszel szeretsz igazán sminkelni, akkor már kreálhatnál nekünk valami szépet, mert hiányolom. :P

αɴɢчαʟκα

Ohmm az a ruha *-* És nagyon jól áll. Mondjuk én egy magassarkút párosítottam volna hozzá, a cipő nem illik az összképbe. :)

Szandra - For Her blog

Nagyon jó ez a ruha, a színe is, meg a fazon is, nagyon jól áll!!! És a táska... ahhh... szeretem :)!!!

Apolka

Nagyon király ez a ruha!=) Jól áll a fazon és a szín is. Az ékszereid is tetszenek, amint megérkezik az új kártyám, belevetem magam én is az ebayezésbe!=D

Névtelen

Mindig úgy látom, hogy a cipőválasztásaid a sikertelenek, a többi nagyon jó. *.*

Dóri

Nagyon jól áll a piros szín és a ruha is. A cipő nekem is kicsit furcsa, de ez van. Ettől függetlenül remek összeállítás lett! :)

muha

Szia ez a ruha egyszerűen csodálatos! Esetleg azt megkérdezhetem hogy mekkora a konfeció méreted? Mert szerintem nekem is hasonló méretre lenne szükségem , tanácstalan vagyok

Névtelen

Gyönyörűség ez a ruha!! És a hajad is milyen szép hosszú már :)

Black Fairy

Nagyon jól nézel ki!!! (Bár szerintem a cipőfűző színe kicsit nagyon elüt a ruhától)
És szép a hajad is...:D

Njoythestyle

Ez a ruha ebben az árnyalatban nagyon-nagyon jól mutat Rajtad, like! :)
Pusza: Reni

Lily

szupercsini, de a cipő szerintem sem illik ehhez a szetthez :)
viszont ez a ruha 10 pontos, nagyon jó választás.

Névtelen

Nekem a cipő[vel együtt] is tetszik. :]

djkaty

Ismét csak sugárzol, ez a szín pedig nagyon jól áll! :-)

Miata

Csinos. Úgy tetszik, ahogy van. Nagyon jól áll a ruha! :)

Unknown

nagyon szép színe van ennek a ruhának! :)

SophiEl

gyönyörű színe van ennek a ruhának, nagyon jól áll neked :) a többi nálam felejtős, de a ruha annyira telitalálat hogy nem is érdekel... :D

citromhab

A cipővel tudtam, hogy sokan nem lesznek kibékülve, és tényleg más lenne az egész szett mondjuk egy nőiesebb darabbal, de az nem én lennék. :)

Moon Angel - Tudom, milyen beauty blog az, amin nincs smink, de egyszerűen akárhányszor nekifogok fényképezni, sosem lesz olyan az eredmény, amit ki is tennék, de próbálkozom továbbra is. :)

Muha - Ez a ruha 26-os UK méretezésben (Eu 54-es).

Névtelen

szia!:) a tesómmal követjük a blogodat és újra meg újra megfogalmazódik bennünk, hogy honnan van ennyi önbizalmad ezekhez az outfit-ekhez? nem rosszakaróak vagyunk vagy ilyesmi, csak egy ártatlan kérdés, mert mi ilyen molettebb fajták vagyunk, olyan szinten nulla önbizalommal, hogy még ha az alakunknak megfelelően öltözünk fel, valahogy azzal is baj van...:D remélem nem sértés, ciao:)

Névtelen

Szerintem nem rossz cipő, de nem igazi ehhez a ruhához :). Mindenesetre a piros szín nagyon jól áll neked.

DoRa - Tüllruha Blog

Névtelen

csinos vagy :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...