Keress rá:

Páginas

Életem apró pillanatai # 15.

Pont nemrég gondolkoztam el azon, mennyire adjak teret a blogon a személyes életemnek, eddig nem igazán "rejtegettem" semmit, de lehet bölcsebb lenne, ha kisebb szeletet adnék magamból és a szeretteimből. Viszont úgy gondolom, ez a sorozat még belefér a jövőben is, én is szeretem az ehhez hasonló bejegyzéseket a számomra szimpatikus bloggereknél, és közületek is írták már többen, hogy várjátok a képes beszámolókat. Ez az összefoglaló ismét több hetet ölel fel.

A folytatásért kattintsatok tovább:

Köln még mindig le tud nyűgözni, lehet Nektek már unalmas, hogy megint itt a Dóm, de szerintem gyönyörű, sokszor megcsodálom. Ez a rengeteg lakat azon a hídon van, amin a Hauptbahnhofra jönnek-mennek a vonatok, már a másik oldalon is elkezdték felrakni a szerelmükre emlékeztető lakatokat, mert ez, amit én is fényképeztem, már megtelt. Az ősz nem zárja ki a fagyizást, bár ez amennyire jól néz ki, akkorát csalódtam benne. És ha ősz, akkor ismét gyümölcsök, csak épp szezonálisak, soha nem ettem még fügét, de nagyon finom és roppant egészséges is. A barátnőmmel a közös kép egy Sprachtandemen készült, ezek az esték havi egyszer vannak megrendezve, és elég jók, legalább tudom gyakorolni kicsit a németemet, amire ez erősen rá is fér.


Egy barátnőmmel, Erikával végre kipróbáltuk a Seilbahn-t, ami a Rajna fölött visz át minket, mióta idejöttem, azóta tervezgettem, most spontán jött az ötlet és számomra egy élmény volt, bár rövid az út, de szép a kilátás és az idő is nekünk kedvezett. A szép őszi időt kihasználva a Rajna partra is kiültünk, ilyen alkalmakhoz remekül passzol egy kis alkohol. :)


Voltunk bolhapiacon, ezt a kalapot nem vettem meg magamnak, amit utólag kicsit bánok is. Az egyik legkedvencebb anyagom az üveg, főleg ha színes és átszűrődik, vagy megtörik rajta a fény, egyszerűen gyönyörű. Ezeket a gömböket szívesen hazahoztam volna, olyan boszorkányosan néznek ki. Egy hónap alatt harmadjára sikerült lebetegednem, igyekszem kúrálgatni magam, most is épp forró teát kortyolgatok és pihenek, remélem ezzel a mostanival véget is ér az őszi betegséghullám nálam.


Hétvégén voltam az anyukámnál Cloppenburgban, már az öcsém is ott él, úgyhogy szombaton kirándultunk egyet Brémában. Voltunk már ott korábban, de így is jól éreztük magunkat, főleg mivel egy rendezvény kellős közepébe csöppentünk, vásárszerű árusokkal és hangulattal. A legjobb barátnőmmel, Rékával megbeszéltük, hogy mivel együtt lenni nem tudunk sajnos, így elvisszük egymást fényképen a kirándulásainkra, ha minden igaz, én ilyen formában hamarosan Thaiföldre jutok el. :D Legközelebb Hamburgot szeretném megnézni, remélem össze is jön majd.

Ti mivel töltöttétek a szép, napos őszi napokat?

8 hozzászólás:

Névtelen

Az a kalap hihetetlenül szuper, én már ezer éve egy olyanra vadászok!!!! :O :D Kár, hogy nem vetted meg. :/

Amúgy számomra teljesen érthető, miért imádod Kölnt, annyi látnivaló van, mindig van mit felfedezni. :)

Catwalk_bitch

Szerintem is maradjon ez a sorozat, nekem tetszenek a képeid is, szívesen megnézegetem őket:) amúgy a dómos kép valami gyönyörű lett!:) kedvencem

Franciska

Én is szeretem az ilyen bejegyzéseket, tetszenek a kis sztorik, a képek, olyan hangulatos az egész :)

Névtelen

Nagyon jó a kabátod! :) Hol vetted? Már régóta keresek ilyet!

Unknown

sweet baby jesus ebből semmi mást nem "láttam" csak azt a mogyoróval istenesen megrakott fagylaltkölteményt *____* Én szeretem az ilyen bejegyzéseid, mindig várom, ezután is fogom :)

Linda

Szia!
Nemrég kezdtem el olvasni a blogodat, és szimpatikusnak tűnsz, ezért gondoltam - tőlem szokatlan módon - kommentelek is. :D Szerintem nagyon aranyos ez a bejegyzés, ekkora "látószöget" nyugodtan engedhetsz az életedből. :) Kedves lánynak tűnsz, remélem a továbbiakban is látok majd Tőled bejegyzéseket. :)

SophiEl

én is szeretem az ilyen képes bejegyzéseidet, maradhat :) ;)
Köln csodás város, már nagyon rég jártam ott, szerepel a bakancslistán hogy visszamenjek felfrissíteni az emlékeket. :)

citromhab

Névtelen - Utólag én is bánom már. :(

Catwalk_bitch - Az a kép nekem is nagyon tetszik, de szerintem a Dómról nem is lehet rossz képet készíteni. :)

Névtelen - A C&A-ban, úgy örültem neki, mint majom a farkának. :D

Tim Tim - nagyon jól néz ki, ezért is volt nagy csalódás, hogy az íze olyan semmilyen.

Linda - Örülök, hogy az olvasóim között üdvözölhetlek. :)

SophiEl - Ha jössz, akkor nyugodtan írj üzenetet és összefuthatnánk. :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...