Keress rá:

Páginas

Életem apró pillanatai # 18.

Biztos sok kép ismerős lesz azoknak, akik követnek Instagramon, de gondoltam összegyűjtöm a javát itt is egy csokorban. Ha szeretnétek, akkor citromhabblog néven találtok meg.


A folytatásért kattintsatok tovább:

Megvendégeltem ismét a barátaimat, magyar csapatnak magyar étel dukál, úgyhogy rakott krumpli volt a terítéken. A virágokat a "német anyukámtól" kaptam, újravettem a Bioderma micellás lemosóját, készítettem videót a youtube csatornára, játszottunk Mikadót és vittem haza passzolásra váró könyveket.


Készítettem házi jégkrémet, voltunk szusizni és parkban fetrengeni Dee-Dee-vel (ő a kutyus), bevásároltam és nem mellesleg mindent fel is cipeltem a negyedikre :D, ittunk Ben&Jerry shaket.


Főztünk közösen Vandával, sütöttem banánkenyeret, vettem sportcipőt és egy Vans-re is beruháztam, a nyaram megmentője ez a gyömbér-lime-citrom limonádé volt, pózoltam a csodálatos munkahelyi mosdóban és az új lakótárssal beköltözött hozzánk végre jó pár kanél, villa és kés is. :D


Grilleztünk, találtunk egy isteni schnitzelest, a vasárnapi reggelim többnyire zabkása banánnal, kipróbáltunk egy kis olasz vendéglőt, vásároltam és a macskakávézóba is eljutottunk végre.


A lakótársam, Maria is igyekszik egészségesebben étkezni, ezért a tésztát zöldséggel helyettesíti, ezt a cukkinis bolognait ő főzte, rendeltünk kínait, néztem sorozatot, készítettem selfie-t és bepakoltam a bőröndöm a hazaútra.


Amíg otthon voltam, kipróbáltam a Bors-ot és nagyon bejött, a barátnőimmel nyaraltunk, innen is puszi Nektek. :) Voltunk a lakótársaimmal macskaalmot és egyéb macska kellékeket nézni, végül a nyusziknál kötöttünk ki, reggeliztem, ettem kólás Calippo-t és itt egy smink nélküli selfie is.


Levágattam a hajam, szeptember elsejét a "téli kabátomban" üdvözöltem, olvasok, Vandával néztünk filmet és a törzshelyünkön is voltunk újra.


Hogy telt a nyaratok? Vártátok már az őszt?

6 hozzászólás:

Névtelen

Nahát, nekem ezek a képek most nagyon tetszenek! Évi szuper a nike cipőd! Elmaradhatatlan a BORSÓ minden mennyiségben! Tetszik a hajad így az 5-ös skálán 1! Ha jól emlékszem 5 fele volt a gáz... :D Puszi Neked is itthonról! <3 Petra

citromhab

Petra - Köszönöm. :) Borsó minden mennyiségben. :D

L. Anna D.

Nagyon hangulatos képek, nem is tudtam, hogy ilyen reform étkezésre váltottál! :-) Én (bár tudom, hogy ez a blog nem gasztróblog) nagyon szívesen olvasnék ilyen reform recepteket is! :-)

citromhab

Michelle Swan - nem csak "reform" van itt azért. :D De igyekszem odafigyelni arra, mit eszem. Nem hiszem, hogy lenne értelme receptekről is írnom, mert nagyon egyszerű dolgokat készítek, de ha esetleg konkrétan érdekel valami, kérdezz nyugodtan, ha én főztem, akkor leírom, hogyan is készült. :)

L. Anna D.

Hű, szinte az összes kajás képnél feltenném a kérdést, hogy csináltad :-D A banánkenyér receptjét például :-)
Marianak a bolognaijában milyen zöldség volt még a cukkinin kívül?

citromhab

Michelle Swan - a banánkenyeret egy kis változtatással, de nagyjából így szoktam készíteni: http://www.mindmegette.hu/banankenyer-v.recept
Ha jól emlékszem, hagyma, paradicsom, paprika és talán répa is volt benne.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...