Keress rá:

Páginas

Outfit - Szanazug

Az otthon eltöltött 4 napból két és felet a barátnőimmel töltöttem, Szanazugban egy motelben "nyaraltunk". Egy éve nem láttuk egymást, úgyhogy volt mit megbeszélni, de így is maradt idő arra, hogy Petra készítsen rólam pár képet, két sorozatnyi outfit fotót sikerült ellőnünk, amit innen is nagyon köszönök. :)

Ezt az overallt 2-3 éve rendeltem Asos-ról, de fesztiválon kívül nem viseltem, mert nem éreztem magam komfortosan benne. Mostanra viszont kényelmesen elférek benne, így ezen a nyáron hordtam is, nekem nagyon tetszik, hogy ennyire színes és bohókás. A hátizsákot nemrég vettem magamnak, Petra szerint iskolába is készülhetnék vele. :) A hajamat is Ő fonta be és igazgatta közben, bár könnyű fonatokat én is szoktam készíteni magamnak, sosem néznek ki ilyen jól.



A folytatásért kattintsatok tovább:









Overall: Asos
Leggings: H&M
Cipő: Vans
Táska: Adidas
Napszemüveg: Müller

Ti mit gondoltok az overallokról? Hordanátok?

9 hozzászólás:

Dávid

Jó szett és jók nagyon a fotók is! :-)

citromhab

Hoppá, egy idetévedt hozzászólás. :D Köszönöm, Petra nevében is. :)

Kata

Nagyon tetszik!:) Szeretem az ilyen "bohókás" összeállításokat. Minden tök jól klappol, a szemüveg, a fonat, a kis virágok...a fotók is szépek, szupi!:)

dyna

igazi hippi Évi! :D

Lily

Nagyon Rae-stílusú a napszemcsid :) A hátizsákokkal nekem is az a bajom hogy olyan iskoláslányos, nem tudom hogy viselném,de szeretnék egyet őszre :)

Melantha

Klassz!

Kata - mosolyrecept.blogspot.hu

Egyre jobban tetszik a stílusod :) Nagyon klassz az outfit és a frizura is :)

Névtelen

Úristen Évi, ilyen király táskát én is akarok!!! :D Hol vetted? Kérlek mondd, hogy rendelted, annyira klassz, nekem is kell! Egyébként csodás ez a szett, nagyon jól áll! :) A táska mellett az overall is nagy kedvenc.

citromhab

Tatus - köszönöm. :)

dyna- annak is éreztem magam. :D

Lily - Eszembe se jutott Rae, de most hogy megemlítetted, igazad van. :)

Melantha- köszönöm. :)

Kata - Örülök neki és köszönöm. :)

Névtelen - A táskát egy Adidas üzletben vettem, nem tudom sajnos, lehet-e rendelni is valahonnan. Köszönöm!

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...