Keress rá:

Páginas

Catrice Eyebrow Lifter ceruza teszt

Eredetileg az Essence hasonló termékére pályáztam, de aztán mégis csak a Catrice pultjánál kötöttem ki, ez a márka valahogy közelebb áll hozzám. A szemöldököm alá szerettem volna egy highlight színt, amit esetleg a belső szemzugokban is használhatok, és bár vannak kifogásaim a termék ellen, mégis összességében jól választottam.


A folytatásért kattintsatok tovább:

A csomagolás egyszerű, tetszik ez a minta, visszafogott, mégis különleges. Egy jumbo ceruzahegyező elengedhetetlen hozzá, erről pluszban kell gondoskodnunk. A kiszerelése 3 g-os, az ára pedig 1000 Ft körül van.


A színe rózsaszínbe hajló világos bőrszín, szerencsére mentes mindenféle csillámoktól, az állaga krémes, miután felvittem, az ujjaimmal könnyen el tudom dolgozni, nagyon egyszerű a használata, csak arra ügyeljünk, hogy ne vigyünk fel belőle a kelleténél többet, mert akkor nagyon természetellenessé tud válni.



A feladatát szépen ellátja, optikailag megemeli a szemöldököket és a szemzugot is üdébbé varázsolja. A tartóssága viszont a gyenge pontja, nap végére szinte semmit nem látok belőle. Ennek ellenére szeretem használni, szerintem érdemes tenni vele egy próbát, ha hasonló funkciójú terméket kerestek. Az összetevőit és egyéb véleményeket Krémmánián találjátok.

Csomagolás: 10 / 8
Hatás: 10 / 8
Használat: 10 / 9
Tartósság: 10 / 6

Összességében: 10 / 8

Ti milyen terméket használtok erre a feladatra?

3 hozzászólás:

Unknown

Szia :) Én erre a célra egy sima Aden fehér szemceruzát használok , tartós közepesen puha, viszont a vízvonalamról hamar lejön :) Egyébként nagyon kellemes színe van ennek a Catrice ceruzának :)

citromhab

Mórocz Niki - én is próbáltam fehér ceruzával, de nekem azzal túlságosan természetellenes lett a végeredmény, a natúr színe miatt is szeretem ezt a ceruzát. A Catrice fehér szemceruzáját amúgy én is kb 5 másodperc alatt lepislogtam, végül meguntam és nem próbálkoztam vele tovább. :D

Unknown

Alverde feher szemceruzat hasznalok,az kb mindenre jo,selymes fenye van es tartos is.es naturkozmetikum,szoval nem mondanek le rola semmi penzert :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...