Keress rá:

Páginas

Rexona Maximum Protection dezodorok

Ebből a dezodorból hármat kaptam kézhez, már mindegyiket elhasználtam, úgyhogy volt időm alaposan letesztelni.


A folytatásért kattintsatok tovább:

A leírást és az összetevőket nem másolom le, inkább lefényképeztem:



A csomagolás amúgy egyszerű, a többi krémes dezodorhoz hasonló, nincs rajta mit túlragozni. A kiszerelés 45 ml-es, az ára pedig itt 5 € körül van (pont ma láttam 2,5 €-ért akciósan a Rossmannban).




Három illatban kaptam meg tesztelésre, és mindhárom nagyon tetszett, először azt hittem, a zöld Everyday fresh lesz a kedvencem, de végül a klasszikus kék Clean Scent lett a tuti befutó. Az illatuk sokáig megmarad, napközben is gyakran éreztem magamon.

Szerintem ez az adagolási mód praktikus, mert alulról felfelé tekerjük ki a krémet a tubusból, így a végén teljesen üresen dobhatjuk ki azt.



Felvitel után a bőrön nincs nyoma a krémnek, ami számomra újdonság volt a golyós dezodorok után, bár amikor a kelleténél nagyobb mennyiséget applikáltam fel, megesett, hogy kis kukacokba gyűlt össze az anyag. Használat után arra érdemes még odafigyelni, hogy ha rögtön utána öltözünk fel, akkor előfordulhat, hogy nyomot hagy a ruhánkon.

A hatása tökéletes volt, teljesen meg voltam vele elégedve, bár nem tudom, a nyári hőségben is ennyire bevált volna-e, de abból kiindulva, mennyire meg tud izzasztani a három gyerek évszaktól függetlenül szerintem biztos, hogy nyáron sem okozna csalódást. Az illata egész nap kitartott, és szárazon is tudta tartani a hónaljamat. Mivel ennek a dezodornak az a különlegessége, hogy éjszaka kell(ene) felkenni, ezért úgy is kipróbáltam, és valóban, a reggeli zuhanyozás után is hatékony tudott maradni, mégis szinte mindig reggel alkalmaztam, eleve mindig reggel zuhanyzom, és egyrészt ezután már rutinként rögzült a dezodorálás, másrészt pedig így marad meg a termék illata, ami számomra perdöntő.

Egy ideig kerestem az alumíniummentes csodadezodort, eredménytelenül, maradok annál, ami biztosan bevált. Megszerettem ezt a dezodort, valószínű újra is fogom majd venni, de muszáj megemlítenem azt a két kis negatívumot, ami kikívánkozik belőlem. A többi hasonló feladatot ellátó termékhez képest kissé magas az ára (lehet kifogni akciókat), illetve nálam elég gyorsan elfogyott, pedig nem hiszem, hogy a kelleténél többet kentem volna magamra.

Csomagolás: 10 / 10
Illat: 10 / 10
Használat: 10 / 9 - Érdemes kicsit várni az öltözködéssel a használata után és a mennyiségre is oda kell figyelni.
Hatékonyság: 10 / 10

Összességében: 10 / 9 Pontok alapján kijárna neki akár a 10-es is, viszont ha figyelembe veszem azt a két apróságot, amit hátrányként róttam fel neki, mégsem tökéletes. Ennek ellenére szerintem szuper termék, nagyszerű illattal és kifogástalan hatékonysággal.

A terméket tesztelésre kaptam, de ez a véleményemet nem befolyásolja, ezért a bejegyzésért semmilyen juttatásban nem részesültem.

Ti próbáltátok már? Mit gondoltok arról, hogy ezt a termékkel éjszakára kellene bekenni magunkat?

2 hozzászólás:

Andyciccc

ez lehet, hogy most hülyén fog hangozni és a vékony lányok nem is ismerik ezt a problémát...szóval én nyáron a combom belső felére is használtam és csak emiatt tudtam átvészelni a nyarat szoknyákban flangálva, kidörzsölt combok nélkül :) szóval ez egy tökéletes dezodor, mindig lesz ilyenem és remélem sosem vonják ki a forgalomból :)))

citromhab

Egyáltalán nem hangzik hülyén, nagyon jó praktika, eszembe se jutott volna, köszönöm, hogy megosztottad. :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...