Keress rá:

Páginas

Készülj velem! - videó

Ahogy azt a bejegyzés címe is elárulja, most valami olyasmivel készültem, amivel eddig még nem. Vagyis ez nem teljesen igaz, mert ez már a sokadik videó, amit felvettem, és bár ez sem lett tökéletes, és bőven van mit tanulnom a videószerkesztésről is, de ezt már azért vállalhatónak éreztem. Az építő jellegű kritikákat nagyon szívesen fogadom, remélem tetszeni fog Nektek ez a videó, igyekezni fogok a jövőben fejlődni. :)


Szeretitek az ilyen jellegű videókat?

5 hozzászólás:

D.

Nem rossz a videó, de kicsit kötözködnék... :)
1. Az arckifejezéseken dolgoznék egy kicsit, mert elég viccesen néz ki pl. az "alapozós" arcod. :D
2. Én nem értek a videóvágáshoz, de szerintem jobban nézne ki, ha egyben felvennéd az egészet, és nem nyúlkálnál mindig bele a kamerába, hogy leállítsd a felvételt... Szerintem meg lehetne vágni szépen. Vagy a nyúlkálást kivágni :)

Névtelen

Szia!
A video alakul :) esetleg frufrun gondolkoztál már?
Azon gondolkoztam még,hogy ha a szemöldököd nem készítenéd el olyan hangsúlyosra, csak kicsit porral áthúznád és kicsit erősebb szemsminket készítenél, milyen lenne az összhatás? Semmi extra szín, csak egy kis barna... mit gondolsz?
Mia

zizitim

Szia! Én két dolgot tennék hozzá, amin esetleg változtatnék a helyedben. Az egyik a szemöldök. Én is azt mondom, hogy nem feltétlen rajzolnám újra a helyedben. Nem próbálod meg, hogy tényleg csak a réseket töltöd ki és csak egy kicsit formázod? A másik pedig, hogy ha már kontúrozásnál tartunk én biztos nem hagynám ki az áll alatti területet. Egy kis bronzosító oda is és máris kisebbnek látszik a tokánk (bocs, de tényleg). Remélem nem veszed zokon... :)
Amúgy tetszik a videó, csak tényleg jó lenne, ha egy kicsit rövidebb lenne, mert így nem mindig szánom rá magam, hogy megnézzem :)

Effi

Nekem tetszik a szemöldököd, én is a hangsúlyosság híve vagyok, főleg, mivel nekem a szemüvegem fekete kerete fölött szinte elveszik az a pár kusza szőkésbarna szálacska. :) Szerintem egyáltalán nem ciki, ha valaki "pofákat vág" például alapozás, vagy spirálozás közben, ha így kényelmes... Amúgy is, tegye fel a kezét, aki pókerarccal sminkeli magát! :)

citromhab

D. - az arcokon nem igazán tudok változtatni és nem is nagyon szeretnék, mert szerintem mind hülye fejeket vágunk sminkelés közben. :D A videót vettem már fel egyben is, viszont olyan hosszú lett, hogy a Movie Maker egyszerűen nem akarta betölteni, mikor szerkeszteni szerettem volna, így gondoltam, hogy inkább részletekben veszem fel, de még kialakulóban van, hogyan is fog ez véglegesen kinézni.

Mia - Frufrum volt, csak mivel elöl két forgóm is van, sosem úgy állt, ahogy szerettem volna, ezért inkább lenövesztettem. A szemöldököm tudom, hogy sokak szerint túl erős, de én pont emiatt szeretem. Lesz majd olyan videó is, amiben hangsúlyosabb szemsminket készítek. :)

zizitim - Igazad van a kontúrozással kapcsolatban, de hétköznap nem szoktam vele ilyen mélységekig eljátszani, de biztos készítek majd alkalmi sminket is, ott pedig megmutatom, hogyan is szoktam rendesen kontúrozni. :)

Effi - Nekem is főleg a szemüvegem miatt, illetve az arcom semlegessége okán tetszik a hangsúlyos szemöldök. :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...