Keress rá:

Páginas

The Body Shop E-vitaminos arcápolási termékcsalád teszt

Ismét egy TBS utazószettet választottam, hogy meggyőződjem róla, vajon nekem találták-e ki ezt a termékcsaládot. Az ilyen készletek nem csak utazáskor jönnek jól (természetesen a kis kiszerelésű tégelyeket elteszem, jól fognak még jönni), hanem arra is ideálisak, hogy kipróbáljuk őket.


A folytatásért kattintsatok tovább:

The Body Shop Vitamin E Moisture Cream:

A csapat első tagja ez a nappali hidratálókrém. Az állaga krémes, bár kissé gélesnek is nevezhetném, szépen terül, könnyű eldolgozni. Az illata kellemes is lehetne, ha nem érezném ki rajta erősen az alkoholt, de lehet másnak ez nem zavaró, az én orrom erre nagyon rá van fókuszálva. A hidratálása tulajdonképpen jó lenne, mert nem feszül az arcbőröm, és nem is hámlik, mégis kicsit szomjasnak érzem még utána is a bőröm. Gyorsan beszívódik, nem is hagy maga után semmilyen réteget. Az illata és a nem kifogástalan hidratálása miatt mégsem szerettem meg, az összetevőlistát pedig szépnek éppen nem mondanám.

Csomagolás: 10 / 8
Állag: 10 / 8
Hatékonyság: 10 / 8

Összességében: 10 / 8 Nem rossz arckrém, de nem fogom újravásárolni.

The Body Shop Vitamin E Hydrating Toner:

Az első használatnál megállapítottam, hogy vele nem kötök barátságot. Meglepetésként ért az állaga, eddig csak olyan tonikot használtam, ami vízszerű volt, ez viszont kissé géles, mikor kiöntöm a vattakorongra, megáll a tetején, nem szívódik be az anyagba. Az illata elég enyhe és semleges, a hatékonyságával nincsenek nagy problémák, mert szépen megtisztítja a bőrt és nem is szárít. Már csak egy használatra elegendő mennyiség van a flakonban, alig várom, hogy elfogyjon, nekem nem vált be, bár az állagán kívül semmi negatívat nem tudok róla mondani, mégsem szerettem meg. A Krémmánián megtaláljátok az összetevőket.

Csomagolás: 10 / 9
Állag: 10 / 5 (lehet másnak pont emiatt fog jobban tetszeni, ez teljesen szubjektív)
Hatékonyság: 10 / 9

Összességében 10 / 7

The Body Shop Vitamin E Night Cream:

Az éjszakai krémekkel kapcsolatban nincs túl sok elvárásom, a lényeg, hogy érezzem maximálisan hidratálva utána az arcbőrömet. Ennek a kritériumnak eleget tett ez a termék, de ezt az Aloe család éjszaka krémje is produkálta, és annak legalább szebbek az összetevői. Az állaga krémes, nem szívódik be maradéktalanul, de ez éjszakára nem is zavar. Maximálisan hidratál, úgyhogy a hatékonyságával is elégedett voltam. Az illata hasonló a nappali testvéréhez, de ebben nem éreztem az alkoholt. Krémmánián olvashattok még róla, hiába volt hatékony, mégsem fogom újravásárolni.

Csomagolás: 10 / 8
Állag: 10 / 10
Hatékonyság: 10 / 10

Összességében: 10/ 9

The Body Shop Vitamin E Cream Cleanser:

Ha magyarul kéne megnevezném, akkor én inkább arclemosótejnek hívnám, mint krémes lemosónak. Az állaga krémes, sokkal könnyebben ki lehet nyerni a flakonból, mint az Aloés verziót. Ezzel szoktam első körben lemosni a sminkemet, a hatékonysága viszont hagy némi kifogásolnivalót maga után. A smink egyharmadát szedi le nagyjából, ami szerintem kevés. Arról nem is beszélve, hogy egyfajta kissé olajos érzetet hagy a bőrömön utána, úgyhogy nem voltam vele megelégedve, biztos nem venném újra. Az illata amúgy szolid és kellemes, de ez nem sokat javított a róla kialakított képemen. Krémmánián megnézhetitek az összetevőlistáját is.

Csomagolás: 10 / 7
Állag: 10 / 8
Hatékonyság: 10 / 4

Összességében: 10 / 6

Összegzés:

Az E vitaminos termékcsaládot elsősorban száraz bőrűeknek ajánlják, ezért gondoltam, hogy lehet ideális lesz számomra is. Mégsem szerettem meg, egyik termékre se tudom azt mondani, hogy felejthetetlen és pótolhatatlan lenne. Az Aloés szett összegzésében már előrevetítettem, hogy ezzel talán elégedettebb vagyok, de elhamarkodott vélemény volt, se ebből, se az Aloés csapatból nem veszek meg semmit sem nagyobb méretben.

Milyen arckrémet használtok? Milyen típusú az arcbőrötök?

2 hozzászólás:

Névtelen

Szia! Egy nappali krémben, ami ráadásul száraz bőrre való, hogy lehet alkohol? Az összetevőiben is van? Most nincs időm utána nézni... De az alkohol szárít, tehát száraz bőrre nem igazán megfelelő összetevő....
Mia

dyna

Én ajánlottam is neked ezt a termékcsaládot, aztán valahogy az utóbbi hónapokban már én sem vagyok oda érte. Pedig tavaly télen imádta a bőröm a nappali krémet és az éjszakait is. Most utóbbit már kifejezetten zsírosnak érzem, nappaliból meg mondjuk most a tubusosom van, ami fényvédős is, nehezebb állagú is.
Amit én kifejezetten nem kedveltem, az az arcpermet,a sima termál sprayk sokkal jobban beváltak nekem.
De a szemkörnyékápoló kivételt képez, azzal elégedett vagyok, csak idővel az illata válik némileg kellemetlenné, nah akkor már az sem annyira szívem csücske. :))

Asszem újraveszem a Bioderma Sensibio-ját (meg a Light-ot), az az eddigi legjobb hidratálóm, a bőröm is nagyon kedveli.
Normál, picit kevert a bőröm amúgy (télen inkább normál, nyáron zsírosabb és vízhiányos, ez konstans állapot sajnos)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...