Keress rá:

Páginas

Sweetsation Therapy LaNouvel Cellular Nutriserum teszt

Lassan a végére járok ennek a szérumnak, így már nagyon időszerű, hogy írjak is róla végre. Nem is emlékszem, próbáltam-e ezelőtt valamilyen szérumot, de nem valószínű.


A folytatásért kattintsatok tovább:
A csomagolásról nekem valamiért a retró szó jut eszembe, ez a pipettás módszer nem mindennapi, nem feltétlen a legpraktikusabb, de mindenképpen higiénikus és személy szerint különleges élményt nyújt a használata. A kiszerelés 30 ml-es, az ára pedig 5890 Ft itt.


Az összetevők nagyon szépek, Krémmánián is megnézhetitek, de ide is beillesztem őket.

A termék leírása a weboldalról:

"A LaNouvel Cellular NutriSerum fő összetevője a nagy mennyiségű hialuronsav, ami a jelenleg ismert leghatékonyabb hidratáló kozmetikai hatóanyag. A hialuronsav saját tömege 1000-szeresének megfelelő mennyiségű nedvességet képes megkötni! A szérum szabadalmaztatott formulája aloe verát és sok más értékes növényi kivonatot tartalmaz, amelyek segítenek bőrnek felvenni és a megfelelő helyre juttatni a vízmegkötő hatóanyagot. A szérum tele van antioxidánsokkal és bőrtápláló aminosavakkal, serkenti a kollagéntermelést, nem tömíti el a pórusokat. Hatóanyagai mélyen behatolnak a bőrbe, és az eredmény frissebb, fiatalosabb, ragyogóbb arcbőr!"



A használata a pipetta ellenére is könnyű, sőt, ahogy azt már fentebb is írtam, nekem emiatt olyan "na most tényleg valami fontosat és különlegeset teszek a bőrömmel" érzésem van. Eleinte minden este használtam, és nem győztem utána simogatni az arcbőrömet, mert isteni babapofim lett tőle, ez egy idő után megszűnt, de így is másodpercek alatt beissza a bőröm és érzem, ahogy jóízűen magába fogadja az ápoló összetevőket. Előfordult már, hogy reggel kentem fel, és simán elfért utána a nappali hidratálóm is, éjszakára viszont nem szoktam mást használni mellé. Manapság már csínján bánok vele, mert kevés van már az alján és míg otthon voltam teljesen kiment a fejemből, hogy megrendeljem, itt pedig nem tudom, be lehet-e egyáltalán szerezni. A leírásban nem szerepel, viszont számomra az egyik legáldásosabb hatása a sebgyógyítás. Havonta mindig van egy bizonyos pár nap, amikor előbújnak azok a fránya pattanások, és az én nehezen gyógyuló arcbőrömön ez a szérum csodákat művel, a gyógyulási idő 1-2-3 hétről 1-2 (maximum 3) napra csökken. Ezen kívül az apró kis hámlásokat is eltünteti, arról nem is beszélve, hogy sima, üde bőrt eredményez. Az illata erős és jellegzetes, gondolom ez lehet a hialuronsav, de számomra kellemes. Az állaga folyékony, felkenés közben van pár másodperc, amikor olyan, mintha csiganyállal kenegetném magam (kiskoromban csigafarmokat létesítettem nyáron és a karomon is másztak a csigák, innen a tapasztalat), de ez tényleg kb 5-6 másodperc, utána be is szívódik, ami az esetemben nagyjából felkenés után 1 percet jelent.


Csomagolás: 10 / 10
Használat: 10 / 10
Hatás: 10 / 10

Összességében: 10 / 10 Tulajdonképpen szuperlatívuszokban tudok erről a szérumról beszélni, bár ebben nagy szerepet játszik a sebgyógyító hatása, amiben nálam verhetetlen. Az ára nem éppen drogériás szinten van, viszont jó pár hónapja használom, és szerintem minden fillért megér, remélem hogy sikerül valahogy ismét megszereznem, mert nem tudom, mivel pótolhatnám, nagyon elégedett vagyok vele.

A terméket tesztelésre kaptam, de ez a véleményemet nem befolyásolja, ezért a bejegyzésért semmilyen juttatásban nem részesültem. 

Ti használtok valamilyen szérumot? Mitől lesz egy termék számotokra nélkülözhetetlen?

1 hozzászólás:

Unknown

Most keveredtem az oldaladra :) sajnos már egy ezressel drágább (majdnem 7000.-) :-P és egy ideig nem is tudom megvenni mert van itthon kence, de a következő áldozat mindenképpen ő lesz.
Nekem is nagyon szimpi, maga a márka is, egy testvérkéje épp úton van a páromhoz (Ő: http://sweetsationtherapy.hu/q_lumiere_uborkas_nappali_krem), ígéretesnek tűnik ő is, de idén már 34 leszek, így a szérumokra kell hogy összpontosítsak.
Próbáltam már a mostanában nagyon isnetnített pula choice's szérumokkal is, de a szilikont nagyon nehezen viselem az arcomon, így nagy kutatásban vagyok még mindig, bár van egy szérum, a Balea Cell Energy-je, amit szeretek, csak elég szegényes az INCI-je ehhez képest legalábbis. Viszont nagyon jó az is, nem próbáltad még? Ár érték arányban nagyon jóóóóó. ;)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...