Keress rá:

Páginas

Életem apró pillanatai # 14.

Az utolsó ilyen bejegyzés még nyár elején volt, azóta volt nálam az öcsém, én is voltam otthon, nyaraltunk pár napot a barátnőimmel, fényképezni pedig mindeközben sem felejtettem el, úgyhogy van mit megmutatnom.

A folytatásért kattintsatok tovább:

A testvérem két hetet töltött el nálam, bár eközben dolgoztam, a szabadidőmet igyekeztünk Kölnben eltölteni, parkoztunk, söröztünk, állatkertben voltunk és az anyukánkat is meglátogattuk. A pizza saját készítésű, nagyon egyszerű és nagyon finom pizzatészta receptet találtam.


Az állatkertben sikerült elég sokat kattintgatnom és bár az előző ilyen bejegyzésben is voltak állatkertes képek, ezeket se hagyhattam ki, a kedvenceim a vidrák és az oroszlánfókák, az utóbbiak etetését is elcsíptük, irtó aranyosak voltak show közben.


Ez a nyár egyértelműen a gyümölcsök jegyében telt, meg se tudom számolni, hány kg dinnyét és ribiszkét ettem meg... Átnéztem a szájfényeimet és rúzsaimat, nem romlott-e meg valamelyik és bár elég sok szájfényem van, ismét megállapítottam, hogy fölöslegesen, mert 2-3 darabot használok közülük csak, azokat is nagyon ritkán. A fánk 1-2 havonta elcsábít, ez épp Homér kedvence. :D


Voltunk strandon egy ismerősömmel, ott készültek a homokos strand képek, ami szuper volt, még a vízbe is be mertem menni egyedül. A többi fénykép Szanazugban készült, igen, jól látjátok, ott éppen búvárszemüvegben táncolok. :D És végül a macskám, aki borzasztóan hiányzik és kicsit aggódom is értem, mert amíg nem tudom kihozni magamhoz, addig új helyre kerül, de bízom benne, hogy minden jól alakul.

Hogy telt a nyaratok?

4 hozzászólás:

Vixenlady89

Vandáról jó a kép :)

Laura

Agatha Christie-t szeretem, olvastam ezt a könyvet, nekem tetszett, neked?:) A homer fánk a happy donazz-ból van? Egyébként én ki vagyok akadva milyen drága itt a gyümölcs-zöldség Németországban, és sokszor sokkal íztelenebbek bizonyos dolgok, mint Mo.-on, amin a legjobban kiakadtam mikor a Kaufparkban megláttam az új-zélandi hagymát :D

Kriszti

Áh, a gyulai állomás. :)
Szuper nyarad lehetett! :)

djkaty

A búvárszemüveges-táncolós kép a kedvencem, látszik, hogy jó volt a hangulat :-D Szeretem az ilyen bejegyzéseidet, mindig jobb kedvem lesz tőlük :-)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...