Keress rá:

Páginas

BRTC Gold Caviar BB krém teszt

Először is azzal kezdeném, hogy utána kellett néznem a régebbi shopaholic bejegyzésekben, mikor is vettem ezt a krémet. Vicces, csak annyi rémlett, hogy egy otthonlétemkor rendeltem meg a magyar webshopból. Mivel rákerestem, már tudom, hogy május óta használom, volt időm kitapasztalni azóta, mit is tud ez a kence.



 A folytatásért kattintsatok tovább:

A csomagolás nekem nagyon tetszik, de ebben valószínű szerepet játszik a kék iránti töretlen lelkesedésem is. Adagolóból kedvencem a pumpás, ahogy azt már többször is hangoztattam, a legpraktikusabb és leghigiénikusabb megoldás, de a csőrös se rossz. Legalábbis nem lenne az, viszont ebben az esetben meg kell jegyeznem, hogy nagy csalódás volt, mikor az első táskában való hordozás után lecsavarva a kupakot abban, illetve a csőr nyakán körülbelül két sminkelésre elegendő krém fogadott. Ez a pocsékolás mellett már csak azért is zavar, mert nagyon háklis vagyok a sminkcuccaim tisztaságára, és utálom, mikor valamit nem lehet tisztán tartani, a kupak belsejéből pedig nem volt könnyű kisikálni az oda jutott matériát. A kiszerelése 35 g-os, az ára pedig 7180 Ft itt, de valószínű, hogy az utánpótlását ebay-ről oldom meg, mert jóval olcsóbb. A dobozt a leírás és az összetevő lista miatt fényképeztem le.




Az összetevőkhöz nem értek különösebben, annak azért örülni szoktam, ha a Krémmánián minél több zöld pöttyös anyag szerepel a listán, ebben az esetben sokkal jobb eredményt vártam volna, de mivel nem irritálja az arcbőrömet, így különösebben nem is zavar, csak azért mégis. :D Ehhez kapcsolódva amúgy nem is olyan régen Odilnál láttam egy nagyon érdekes bejegyzést.

A színe elég világos, pedig ez elvileg azon ritka BB krémek közé tartozik, ami normál arcszínhez is jó, viszont alkalmazkodik a bőrszínemhez. Nyár végére sikerült azért kifakulnom belőle. Főleg nagyobb mennyiségben felvíve felfedezhető benne egy szürkésebb tónus is.

Az állaga krémes, elég sűrű ahhoz, hogy nekem csak kézzel sikerül szépen eldolgozni, bár az Ebelin sminkszivacsával is elég jó eredményt produkál.


Felvitel után nem lesz matt az eredmény, ez nem is jellemző a koreai BB krémekre, egy természetes, valódi bőrhöz hasonló ragyogás marad utána, amit én szeretek, bár a T-zónában mindig használok púdert. Zsírosabb bőrre nem ajánlanám, mert rajtam is át szokott fényleni. Számomra kellemes, bár beazonosíthatatlan, krémes illata van, az viszont biztos, hogy az illatán is érezni, hogy kissé testesebb az állaga.

Eredetileg érettebb bőrre szánják ezt a terméket, viszont mivel nekem száraz, vízhiányos az arcbőröm, ezek pedig az érett bőr tünetei is, így egy kis tanácskérés után nem volt kérdés, hogy őt veszem meg. Jó vételnek tartom azóta is, nagyon szeretem, gazdag a formulája, szoktam hidratálni alá, de így is érzem a tápláló hatását, ami nyáron se volt sok, nem fulladt alatta a bőröm. Az SPF 50 elég magasnak számít, nyáron én se bántam ezt a védelmet.

A piercingem épp be volt gyulladva a képek készítésekor, ezért elnézést.


A fedése számomra ideális, korrektort persze használok mellé, de nagyon szép, egységes bőrszínt ad, és a kisebb bőrhibákra, kipirosodásokra nem is kell mellé más, valamint a pórusaimon is látom az áldásos hatását. 

A tartósságával is nagyon elégedett vagyok, bár hajlamos átfényesedni a melegben és 35°-ban ezt is letöröltem magamról az izzadtsággal együtt, normál körülmények között remekül teljesít, sőt, lemosáskor tapasztaltam, hogy a szokásos arctisztítóm használata után, ami eddig minden alapozómat eltüntette, ebből bizony bőven maradt a sminklemosónak is.

Csomagolás: 10 / 9
Tartósság: 10 / 10
Használhatóság: 10 / 10
Fedés: 10 / 9,5

Összességében: 10 / 9,5 A maximumot csak azért nem adom meg rá, mert tényleg kellemetlen meglepetés volt elővenni a táskámból, és bár nem mérvadó szempont, de az összetevői is lehetnének "zöldebbek", de nagyon szeretem, szinte biztos vagyok benne, hogy újra is fogom vásárolni, mert a fedésével, tartósságával, használatával nagyon elégedett vagyok.

Ti mit gondoltok a BB krémekről? Melyik a kedvencetek?

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...