Keress rá:

Páginas

Boszorkánykonyha

Nemrég volt egy elég szerencsétlen hetem sikerült eltörnöm két poharat, egy tányért, egy bögrét és a sminkcuccaimban is tettem egy kis kárt. Mivel nem akartam kidobni az összetört por állagú termékeket, ezért elővettem a gyógyszertárból származó alkoholt, és megreparáltam szegény áldozataimat.


A folytatásért kattintsatok tovább:

Nem nyújtanak túl szép látványt így összetörve:




Az alkoholból öntöttem egy keveset mindbe, majd egy lapos, egyenes felületű akármivel :D (én az egyik fésűm nyelének végét használtam), amit körbetekertem egy papírzsepivel, elegyengettem a masszát. Ezután nincs más dolgunk, mint türelmesen várakozni, a száradásra 2 napot, egy éjszakát adtam.

Alkoholban úszva.




És ismét tudom használni őket, annyit viszont észrevettem, hogy kicsit többet vesz fel belőlük így már az ecset, mint eddig, és könnyebben porolódnak, de másnál még sose olvastam ilyen tapasztalatot hasonló reparálás után.

Ti mit szoktatok tenni azokkal a sminktermékekkel, amikben kárt tesztek?

10 hozzászólás:

purpurinum

Szerintem ha valami sima felületű cuccal erősen lepréselted volna, akkor nem porolódna, én úgy szoktam csinálni. :)

Melantha

én eddig egy pirosítómat javítottam, de az eleve annyira pigmentált volt, hogy nincs hozzá jó ecset. azóta is alig használom, de megint kezd felmorzsolódni. gondolom, nagy nyomású préselés kéne neki..

Bobby

Nagyon ügyes vagy, ez jó trükk. Nekem is van egy csomó törött sminkcuccom, na most lesz az, hogy veszem a fáradságot, és helyrehozom őket. Amúgy hogy jutottak erre a sorsra? :)

Zenzen

ez jó trükk, meg fogom csinálni :D

Névtelen

Én kétszer javítottam ezzel a módszerrel pirosítót, szemhéjpúdert. Szerintem jó módszer, mert ugyanolyan jól használható a bütykölés után is, a pirosítónál vettem észre azt, amit Te is, nekem is jobban porolódott.

Monic

Szia! Kaptál tőlem egy díjat: http://littlebagatelle.blogspot.com/2012/05/dijakat-kaptam.html

Adryenn

Szia!
Díjat kaptál Tőlem :) http://adryennbeauty.blogspot.com/2012/05/dijakat-kaptam.html

Névtelen

Szia!
Tőlem is kaptál:)
http://tukromtukrom.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam.html

Unknown

Szia tőle is kaptál egy díjat :) http://sorasbeautydream.blogspot.com/

citromhab

dinamo, szhora - lepréseltem én, de lehet akkor kicsit nagyobb erővel kellett volna, eléggé óvatoskodtam. :D

Bobby - túl sokat kapkodtam, késésben voltam és leejtettem őket. Egyiket a másik után. :D A púdert meg két nappal később szintén leejtettem.

Monic, Adryenn Beauty, Tükröm Tükröm, Sora - köszönöm szépen itt is. :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...