Keress rá:

Páginas

Elhasználva - 9.

Az elmúlt fél évben két szatyornyi üres flakont, tubust és csomagolást sikerült összegyűjtenem, ideje volt megszabadulni végre a szeméttől. :)


A folytatásért kattintsatok tovább:

Hajápolás:


Guhl "fogalmam nincs, mire is jó pontosan" Föhn Lotion: Nem veszem újra, mert tényleg nem tudom, mit is kéne tőle várnom, csak úgy meg fölösleges a hajamra fújkálni.

The Body Shop Rainforest Radiance sampon: Írtam már róla, a véleményem változatlan, de most kísérletezős korszakomat élem, úgyhogy nem vettem újra, de biztos visszatérek még hozzá.

John Frieda hővédő: Szerettem, jó volt, bár a hatását nem érzem, maga a tudat megnyugtat, hogy hajszárítás, hajvasalás előtt használom.

L'Oréal Elnett hővédő: Kellemes illatú, nem nehezítette el a hajamat, viszont a csomagolását két okból kifolyólag sem szerettem, egyrészt, többnek tűnik, mint amennyi terméket valójában tartalmaz, másrészt a fújókája nem volt tökéletes.

Balea Trend It Up szárazsampon: Nem rossz, de az Isana szárazsampont jobbnak tartom. Mindig eldöntöm, hogy nem veszek új szárazsampont, de aztán "vészhelyzetre jó lesz" logika alapján mégis újra fel- felbukkannak nálam.

Naked Miracle Worker hajon hagyható hajvégápoló: Szerettem, de újravenni nem tudom, már nem gyártják, és itt amúgy sem kapható ez a márka.

L'Oréal Préférance hajvégápoló: Lerágott csont, de még mindig szeretem ezt a hajfestékhez járó kondicionálót.

Avon Naturals cseresznyevirágos hajfrissítő spray: Fogalmam nincs, kapható-e még, de nem venném újra, mert bár az illata kellemes volt, más hasznát nem láttam és még a fejbőrömet is csípte, mondjuk ez nem csoda az összetevőlista első helyén szereplő alkohol miatt.

Balea UV szűrős hajvédő: Nem ez az eredeti csomagolása, elfújkáltam, mert szeretem azt hinni, hogy ért is valamit.

L'Oréal Elvital selymes olaj: Eleinte nagyon szerettem, aztán már nem éreztem olyan hatékonynak, így nem is vettem újra.


The Body Shop Passion Fruit testvaj: Szerettem, tavasszal már túl testesnek éreztem, viszont télen és ősszel szívesen használtam, de már nem kapható, ha jól tudom, és nem is hiszem, hogy újravenném.

Palmers kakaóvajas testápoló: Nem hidratált olyan intenzíven és tartósan, mint vártam.

Balea lábdezodor: Állandó vendég nálam, nagyon szeretem.

Axe női dezodor: Kipirosodott tőle a bőröm és égett is, nem veszem újra.

Avon cseresznyés lábradír: Már nem kapható, de nem is baj, mert nem sokat ért a használata.

Wellness & Beauty testradír: Szeretem, bár pont most vettem másfajta testradírt, ahogy már említettem, kísérletezős korszakomat élem. :)

Balea ureás lábkrém: Kísérletezés ide vagy oda, róla nem mondok le, nagyon elégedett vagyok vele.

Nivea Sensitive tusfürdő: Természetesen több tusfürdőt is elhasználtam, ő azért került ide, mert szerettem volna megírni, mennyire isteni tisztaság és frissesség illata van.

Himalaya Herbals fogkrém: A tökéletes fogrém.

Fürdősók: Kedvenceim a Tetesept-től, a Balea-tól és a Dresdner Essence-től.


Bioderma Sensibio H2O micellás lemosó: Nagy kedvencem, biztos újraveszem.

Ilgaz rózsa illatú víz: Először rózsavíznek hittem, ezért vettem meg, de csak illatosított, így arcápolás helyett kádfürdőhöz használtam el, biztos nem veszem újra.

Rózsavíz: Még mindig nem találtam sehol a közelben, nagy kár, pedig nagyon szerettem használni.

L'Oréal Skin Perfection 3in1 micellás lemosó: Nem vált be.

Alverde vadrózsás száraz bőrre való éjszakai és nappali krém, illetve arclemosó: A krémeket újravenném őszre és télre, szerettem használni őket.

Simple arclemosó zselé: Semmi különöset nem tudott, nem igazán hiányzik a mindennapjaimból.

Arctisztító szivacsok: Belőlük sem kérek többet, köszönöm. :D


Lancome Trésor Midnight Rose parfüm: Nagyon szerettem, szerintem tudhatom még a magaménak valamikor.

The Body Shop Honeymania parfüm: Ősszel és télen előszeretettel viseltem, ha kapható lenne, valószínű őt is újravenném.

Mexx Energizing Woman parfüm: Kellemesen csalódtam benne, tavasszal szívesen fújtam magamra őt is.

Puma Sync parfüm: Nem az én világom, de annyira rossznak se mondanám.

Pacco Rabbane Lady Million parfüm: csak ez a picuri kiszerelésem volt belőle, esti programokhoz, randikra elhasználtam, de nem venném meg nagyban.


Ebelin sminkszivacs: Nem éri utol a Beauty Blendert, de kategóriájában nagyon is jól szuperál.

Aden BB krém: Hétköznapra szívesen használtam, nem tökéletes, de szerethető.

MAC Studio Sculpt alapozó: Nyárra nekem túl sok volt, illetve a mennyiségre is ügyelni kell, mert könnyen maszkszerűvé válik, ellenben remek a fedése és télen nagyon jól működött a szárazba hajló arcbőrömmel.

BRTC BB krém: Szerettem, de a végére már nem voltam annyira odáig érte.

Catrice Ultimate Moisture alapozó: Hétköznapra őt is szívesen viseltem, már nem kapható.

Kiko szemöldökceruza: Elégedett voltam vele, mégis lecseréltem, én már csak ilyen csalfa vagyok. :D

3W Clinical Natural Make-up púder: Nem hittem volna, hogy valaha is elfogy, a korrektor fixálására jó volt, viszont mattításban nem verhetetlen.

Kiko Chrystal Sheer ajakrúzs: Nem gondoltam, hogy valaha is elhasználok egy rúzst, de eljött ez a történelmi pillanat. Szerettem, de újra azért nem venném.

Essence Get Big Lashes vízálló szempillaspirál: Nem tudom, lehet-e még kapni, jó kis spirál volt.

Fleur de Santé szemhéjalapozó: Meglepően jól teljesített.

Essence szempilla és szemöldök zselé: Ez már nem az első darabom, de nem vettem újra legutóbb, mert kíváncsi voltam, más lehet-e ennél jobb.

Essence Stay With Me korrektor: Elhasználtam, de nem azért, mert annyira elégedett voltam vele.

Fleur de Santé púder: Kissé poros hatású volt, fixálásban jól teljesített, viszont mattitásban már nem annyira.

Hú, végre a végére értem, el sem hiszem. :D Nektek milyen élményeitek vannak a legutoljára elhasznált szépségápolási terméketekkel?

10 hozzászólás:

Lucus

A Balea Trend It Up szárazsampontól mindig befulladok, lehet érdemes lenne kipróbálnom nekem is a Rossmann-osat :D A L'Oréal Skin Perfection 3in1 micellás lemosótól én sem estem hanyatt, a Lancome Trésor Midnight Rose parfümöt pedig pont a héten szagoltam a Müllerben és tényleg nagyon jó illata van :)

dyna

Annyira finom illata van ennek a Lancóme parfümnek, egyszer én is meg fogom venni. :)

Elhasználni bármit jó, a kedvencet úgyis újraveszem, az annyira nem szeretett után pedig kellemesen fellélegezhetek. (bár a nagyon utáltat simán vagy továbbadom, vagy ha annyira béna, kidobom, nem küzdök már vele, rájöttem, h felesleges tartogatni) :)
Legutóbb a kedvenc zselés TBS testradírt használtam el, vörös áfonyásat, aztán pár hétig próbáltam megszeretni az YR nyári gyümölcsös radírját (epresem van), az illata remek, de olyan kicsit a szemcsék és olyan jelentéktelenek, h bemorciztam és nem próbálkozom vele tovább, meg marad sima tusfürdőnek és elővettem a következő TBS csodát (ami most málnás).

Névtelen

Sziaa ! Elég sokat kipróbáltam azok közül a hajápolók közül,amiket elhasználtál,de nem dobtam hanyatt magam tőlük. Majd a White Hairben akarok utánajárni,hogy mikkel kezelik a hajam,mert egyszerűen azóta oda meg vissza vagyok a frizkómért :) ti esetleg tudjátok ?

citromhab

Lucus - én tudom ajánlani az Isana szárazsampont, jobban bevált, mint a Baleás, és emlékeim szerint az illata is kellemesebb.

dyna - A TBS-től még nem próbáltam testradírt, most egy Rituals darabbal leptem meg magam, kíváncsi vagyok, ennyiért mit fog produkálni. :D

névtelen - Nem tudom sajnos, nem voltam még sosem White Hair szaloban, de ha megkérdezed a fodrászt, biztos készséggel megmutogatja Neked, mit használ rajtad. :)

Névtelen

Nekem is van Naked hővédőm, szerinted nem zöldségleves szaga van? Viszont nagyon jó a 3. napon szárazsampon helyett, ha van időm hajszárítózni.

Üdv, Bori

Névtelen

Nagyon szép a szobád,vagy ahol vagy :) olyan hangulatos .

Unknown

Szia! :)
Az essences get big lashes szempillaspirál kapható még (,nem is kevés helyen).Szerintem azt érdemes újra venni.pláne nyáron. A max factoros alapozó még elérhető, esetleg emlékszel milyen árban van? Köszönöm :)

citromhab

Bori - nekem mindig egy vadvirágos rét ugrott be róla. :D

Névtelen - ez a szobám és köszönöm. :)

Ilona - Milyen Max Factoros alapozóra gondolsz?

Névtelen

Kedves Névtelen !

A White Hairben Kevin Murphy termékeket használnak,ezek egyáltalán nem roncsolják a haj szerkezetét.

Üdv,Bogi

Névtelen

Köszi Bogi,már a WH oldalán megnéztem,meg a Facebook oldalukon is kint van :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...