Keress rá:

Páginas

Beauty Blender és Essence Make-up Sponge összehasonlító teszt

A Beauty Blenderről már írtam régen egy bejegyzést, elvileg fél évig használható, én mégis nyúzom már 1,5 éve, bár az utóbbi időben már észrevettem, hogy megváltozott, kissé elöregedett az anyaga, de a dolgát még szinte mindig ugyanolyan jól ellátja. Viszont nem árt lassan utánpótlás után néznem, ezért is örültem meg, mikor megláttam, hogy az Essence új szortimentjében kapható lesz egy Beauty Blenderre erősen hasonlító sminkszivacs. Sokáig hajkurásztam a drogériákban, végre sikerült beszereznem, azóta párszor használtam is, így most egy összehasonlító teszt következik.

A folytatásért kattintsatok tovább:

Ahogy azt a fenti képen is láthatjátok, külsőre meglehetősen hasonlítanak egymásra, bár szegény Beauty Blendert (továbbiakban csak BB) elfelejtettem kimosni a fotózás előtt. Méretében a BB valamivel kisebb szárazon, és a csücske is kerekebb, valamint pár árnyalatnyi különbség a színükben is felfedezhető. A méretbeli különbség amúgy vizesen is előjön, a következő képen a BB vizes, a Make-up Sponge (továbbiakban csak MS) száraz, alatta pedig mindkettő nedvesen látható.



Kézbe véve rögtön érződik a különbség, a BB rugalmas szivacsból van, míg a MS anyaga tömörebb, kissé gumiszerűnek is mondhatnám.



Az anyagukból kifolyólag számtalan különbség van a kettő között. Míg a BB-ből könnyen ki lehet nyomni a felesleges vizet, a MS esetében nem így van, sőt, nyomkodás közben berepedezik a szivacs, ami annyira nem zavaró, mégis félő, hogy előbb-utóbb darabokra esik emiatt.



A MS sokkal kevésbé rugalmas, mikor összenyomom, akkor kell neki pár másodperc, mire kirúgja magát, ezzel szemben a BB azonnal felveszi a rendes formáját.

 

A használatuknál is érződik ez a lényeges különbség, az alapozó eldolgozása közben a BB sokkal szebben "terül" az arcon, a MS első használatkor szinte visszaugrott a bőrömről. Ebből adódik az is, hogy a BB-vel szerintem szebb eredményt lehet elérni, tényleg az erősebb fedésű alapozó is természetesebbnek tűnik vele, mert szinte beledolgozza azt a bőrbe, míg a MS inkább a felszínen egyszerűen csak szétnyomja az alapozót. Persze így is elég jó lesz a végeredmény, de kétségtelen, hogy a BB-vel dolgozva sokkal természetesebb az összhatás.

A korrektorral mindkettő csücske jól bánik, de itt is előjön a MS esetében, hogy túl kemény, nem hajlik be kellően a kis területekre.

A tisztíthatósága a MS-nek sokkal nehezebb, mert nagyon nehéz kinyomni belőle a vizet.

Talán az egyetlen előnye a MS-nak, hogy kevesebb anyagot szív magába, pont a tömörsége miatt.

Szárazon nem használom őket, csak nedvesen, és a MS-t folyékony alapozón és krémes korrektoron kívül mással nem próbáltam.

Nincs mit ezen túlragozni, sajnálom azt a nagyjából 5 €-t, amit kiadtam a MS-ra, nekem nagyon nem tetszik a használata, főleg mivel tudom mihez hasonlítani, továbbra is inkább a kissé kiöregedett BB-ömet használom. Bár az Ebelin háza táján is felütötte a fejét egy ilyen sminkszivacs, azzal is szeretnék tenni egy próbát.

Ti mit használtok alapozáshoz? Próbáltátok már a Beauty Blendert, vagy az Essence Make-up Sponge-t? Ha igen, mi a véleményetek róla?

18 hozzászólás:

Lily

vártam már ezt a bejegyzést, illúzióromboló :(
hát ezek után ezzel tuti nem fogok próbálkozni (bb-m meg sosem volt, nem tudom "miről maradok le"), hátha majd az Ebelines jobb lesz.

Anna

A barátnő megvettem a MS-t, az első mosásnál annyira berepedt neki a "csücske" hogy dobhatta is ki.

Én is vártam, de azt hiszem inkább megveszem a H&M szivacsát, bár eléggé érdekes a formája. :D Picit idegenkedem tőle emiatt de arról több jót olvastam. :)

djkaty

Köszi a bejegyzést, így már tudom, hogy erre az Essence-re nem fektetek be...

eLlipszilon

Én is vártam már ilyen bejegyzést, köszi. :) Milyen ki aranyosak együtt a rózsaszín szivacstojások. :D

Gabbancs

Én csak az essence szivacsot próbáltam, a beauty blenderen régen gondolkozom, de nem hiszem, hogy ennyi pénzt kiadnék érte(látom, hogy csodákat művel, de nélkül is elvagyok)
Kíváncsiságból vettem meg a szivacsot és meglepő módon bevált. Ugyanazokat észrevettem, mint te, de alapvetően BB krémet használok, és tökéletesen megfelel, ha egyenletesen szétoszlatja az arcomon(úgyis beszívódik stb, és gyorsít a reggeli folyamatokon)

Egyetértek a véleményeddel, de nem használhatatlan:)

Viktória

Hasznos teszt volt, köszönjük! Nagyon szeretnék egyébként egy Beauty Blender-t, de túl drágának találom, főleg, hogy nem is annyira tartós, mint pl. egy ecset. Talán majd egyszer! :D

Névtelen

Régen mindig azzal a háromszög alakú kis szivacskával vittem fel az alapozót.Nehezen volt tisztítható és rengeteg alapozót szívott fel, így váltottam ecsetre. Nem bántam meg. Szerintem ecsettel sokkal jobb munkát lehet végezni.

Pocahontas

Noémi

Én ebayről rendeltem ilyen kis rózsaszín tojás szivacsot :D , keveset használtam még, de amit olvastam az essencesről, és az eddigi tapasztalataimmal jobb az ebayes. :)

Njoythestyle

OMG, meddig kell még várnom egy igazi jó kis pink csodára, ami még jó árban is van? :(
Köszönjük az összehasonlító tesztet!
Pusza: Reni

Black Fairy

Egy darabig én is szemeztem az essence szivacsával, de mindenhol lehúzták, szóval nem bántam meg, hogy nem vettem meg....

Én jelenleg egy fodrászkellékesben vásárolt noname kis szivacsot használok (igaz az lapos, négyszet alakú, nem ilyen), de panasz szavam nem lehet ellene! Amúgy is ritkán veszem elő, főleg kézzel dolgozom el a dolgokat...nekem kényelmesebb is, nem kell külön eszköz, és szerintem így lehet a legprecízebben, természetesebben felkenni a korrektort/alapozót...:)

Névtelen

Köszi a tesztet. Érdekelne, hogy a lila Essence szivacs is repedezik-e, vagy csak a rózsaszín. Eddig csak erről láttam tesztet, fura, hogy ennyire szétnyílik. Az eredeti BB-re nem fogok beruházni, én is rendeltem Ebayről egy BB hasonmást. Már alig várom, hogy ideérjen.

Névtelen

Uhhhh unokatesóm Amerikába él azt mondta hogy most az a menő Beauty Blender ecset. a feje Beauty Blender az alja meg ecset láttam is róla képet nagyon jóóó . Kár hogy ennyire elmaradott országban élünk !

Biu

Hat direkt vartam valami relevans magyar tesztet rola, de sajnos mind lehuzta. Valakinel olvastam hogy ket hasznalat utan szet is esett. Oke hogy olcsobb, de ha hasznalhatatlan akkor akarmennyiert adhatnak, penzkidobas. Nekem annyira nem letszukseglet egy szivacs, elvagyok a duofiberrel meg a lapos ecsettel, de gondoltam egynek megveszem majd, ha bevalik. Hat igy nem. A h&mesenet fogom megvenni enis, arrol azt irtak jo, bar nem ilyen metodikaval mukodik, nem dagad meg a viztol, de szepen teriti az alapozot/bb kremet.

Bia

Én is megvettem, de kipróbálni már nem volt alkalmam, ugyanis valahogy a kutyám megtalálta... :D
de ezek szerint nem vesztettem sokat :)

Galatea

én max ha leakciózzák legközelebb (szerintem tuti le is fogják) majd akkor veszem maximum..de a teljes árát tuti nem adnám ki érte..

PankaJudit

Évi, nagyon köszönöm a tesztet! Pont holnap megyünk vásárolni, és gondolkoztam, hogy megveszem, de így nem!
Örök hála, hogy megmentettél a pénzkidobástól! Inkább gyűjtök egy BB-re (H&M-eset én is szívesen vennék, de itt, Békés megyében sajnos még mindig nincs :-( - kedves H&M! Nyissatok végre itt is egy üzletet!!!!!!!!!!!!!! ).

SophiEl

Sejtettem, h ez lesz a vége, valahogy számítottam rá. Én maradok az ujjaimnál, még egy BB-re is sajnálom a pénzt. ;)

bettynova

Biu: nekem h&mes van, nem dagad meg a víztől, viszont abszolút lehet vele dolgozni, inkább az mint ez az essence

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...