Keress rá:

Páginas

Realash szempillanövelő teszt - videó

Nagyon régen jelentkeztem utoljára a blogon, habár a youtube csatornán többé-kevésbé aktív vagyok, valahogy sosem jutok el addig, hogy ezeket a videókat itt is megosszam. Viszont most egy szempillanövelő szérumot teszteltem, amiről mindenképpen képeket is szerettem volna mutatni Nektek. Mivel a technikai tudásomat a videóba való képbeillesztés (és alapvetően a videószerkesztés) meghaladja, így maradt a jó öreg, hagyományos blogbejegyzés. Szóval most egy teszt következik, amiről természetesen a videót is belinkelem Nektek.

 A videót ide kattintva tudjátok megtekinteni.
A videót ide kattintva tudjátok megtekinteni.
A szérum 3 ml-es kiszerelésű, az ára kissé borsos: 15.000 Ft és itt tudjátok megvásárolni. A csomagolása egy folyékony szemhéjtuséra hajaz, és ez igaz az applikátorra is. Ez megkönnyíti a használatot, hiszen esténként, sminkeltávolítás / arctisztítás után kell felvinni a terméket a felső pillasor tövébe, mintha egy tusvonalat szeretnék festeni magunknak. A felvitel után én olykor enyhe melegítő hatást éreztem, viszont nem irritálta a szemeimet a szérum. Egy 3 hónapos kúrát ajánlott végigcsinálni a maximális hatás elérése érdekében, hiszen az első változások nagyjából 21 nap után lesznek szembetűnőek, időre van szükség, mire a szérum kifejti a hatását. Az összetevőket itt tudjátok ellenőrizni.

Videókban panaszkodtam már Nektek arról, hogy a szempilláim tavaly tavasszal vélhetően a stressz hatására elkezdtek hullani, illetve ha ez nem lett volna elég, én is elkezdtem a megmaradtakat tépkedni. (Tudom, szörnyen hangzik.) Ez odáig fajult, hogy volt időszak, amikor a szempilláim fele konkrétan hiányzott. Ezért nem is szempillaspiráloztam, mert nem volt mit. Persze ez nem a világ vége, viszont mégis kellemetlenül érintett, mert az ajkaimon kívül a szempilláimat szeretem még hangsúlyozni. Így nagyon örültem, mikor megkerestek, hogy tesztelném-e ezt a szérumot, a lehető legjobb időben jött az ajánlat.

A tapasztalataim nagyon jók, de szerintem ezt a képeken is lehet látni. Nagyjából két hét után vettem észre először, hogy a szempilláim elkezdtek megerősödni, kissé feketébbnek is láttam őket és mindenképpen egészségesebbnek. Az idő múlásával elkezdett kinőni a szempilla azokon a területeken is, ahol előtte lyukas folt tátongott, valamint a szempilláim hosszán is jelentős változást vettem észre. Úgyhogy én csak jót tudok elmondani a termékről, nagyon boldog vagyok, mert tényleg azt kaptam, amit a leírás is ígért.

Remélem a képeken Ti is látjátok a változást:

Felső sor: használat 1. napján, alsó sor: 3 hónapos használat után.

Felső sor: használat 1. napján, alsó sor: 3 hónapos használat után.

Felsős sor: 1,5 hét használat után, alsó sor: 3 hónap használat után.

Felsős sor: 1,5 hét használat után, alsó sor: 3 hónap használat után.


A 3 hónapos kúra után egy nagyon minimális mennyiség lapul még a tubusban, ezzel amikor eszembe jut, 2-3 hetente kezelem a szempilláimat. Azt olvastam, hogy a kúra után apránként veszítenek a szempillák az elért eredményből, és ezt a hosszukon tapasztalom is, viszont nagy szerencsére és megkönnyebbülésemre nem kezdett el ismét hullani a szempillám, ugyanolyan szépek és egészségesek maradtak, remélem ez nem is fog már változni.

Összességében jó szívvel tudom Nektek ajánlani ezt a szérumot, ha Ti is hasonló problémákkal küzdtök, mert számomra az összes reményemet beváltotta ez a szérum, sőt még túl is teljesítette ezt. Tudom, hogy az ára borsos, viszont egy ilyen kúrát nem kell túl sűrűn ismételni, így szerintem megéri befektetni rá.

Emellett most lehetőségem van két szempillanövelőt kisorsolni köztetek, a részletekért érdemes követni a blog facebook oldalát itt, illetve az instagramomat (elérhetőség itt).

Nektek van már esetleg tapasztalatotok ezzel a szérummal? Mit gondoltok az elért eredményről?

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...