Keress rá:

Páginas

L'Oréal Elseve selymes olaj teszt

Ezzel a termékkel már a neve leírásakor bajban vagyok, mert nem tudom, vajon otthon hogyan is nevezik. Mindenesetre remélem, hogy legalább a csomagolás alapján be tudjátok azonosítani. Nem gyakran veszek itt magazinokat, egyszerűen nem találtam olyat, amire szerintem érdemes költeni, de még valamikor tavaly mégis vettem egy újságot, amiben egy kis termékminta lapult ebből az olajból. Miután kipróbáltam, tudtam, hogy meg fogom szegni a "Nem vásárolok L'Oréal termékeket." fogadalmamat. Kérdeztétek már, hogy miért bojkottálom a márkát, azon kívül, hogy szinte mindig cruelty free termékeket vásárolok, nem igazán tudok rá más magyarázatot adni, nem is sok mindent próbáltam tőlük, viszont az biztos, hogy a sminkjeiket túlárazottnak tartom, így kipróbálás nélkül is. A képen az Elvital felirat ne tévesszen meg senkit, itt ilyen néven fut az Elseve vonal.


A folytatásért kattintsatok tovább:

Többféle verzió is létezik ebből a hajolajból, én a minden hajtípusra használható változatot vettem meg, amiben 6-féle virágkivonat van, intenzív ápolást, selymes fényt ígér, a haj gyorsabb zsírosodása nélkül. Hajmosás előtt pakolásként, hajmosás után nedves hajon, illetve szárítás után száraz hajon is lehet használni.

A csomagolás nekem kifejezetten tetszik, nehéz üvegben van az olaj, minőségi érzetet kelt kézbe véve. Nem mellesleg strapabíró is, többször leejtettem és utaztattam, meg se kottyant neki, bár ez el is várható. A kiszerelés 100 ml-es, amin meglepődtem, mert ránézésre többnek tűnik, viszont így is gazdaságos, az enyémet 3-4 hónapja használom két napos gyakorisággal, és még több, mint a fele megvan. Pontos árat nem tudok, de nagyjából 2500 Ft körül mozog a drogériákban.

Összetevők
Az illata mennyei, nagyon szeretem, ezért is veszem előszeretettel a kezembe mindig, édes, virágos illat, ami engem a mézre is emlékeztet, és még másnap is érezhető. Mindig hajmosás után, a nedves hajvégekbe masszírozok be 3 pumpálással kinyert mennyiséget, ezt a hajam alsó 2/3-án oszlatom el. Maga az, hogy olajról van szó, egyáltalán nem jelentett kellemetlenséget nálam használat közben, nem éreztem túl soknak, nem zsírosította gyorsabban a hajamat, bár a hajtöveket gondosan elkerülöm vele. A hatásával sokkal elégedettebb voltam, mikor elkezdtem használni, mesésen puhává varázsolta a hajamat, és bár most is szeretem még, már nem kapom meg tőle azt a Wow! hatást.


Csomagolás: 10 / 9
Illat: 10 / 10
Használat: 10 / 9
Hatás: 10 / 8

Összességében: 10 / 8 Szeretem, mert tipikusan fodrász szalonból érkeztem illata van a hajamnak utána és mert maga a termék is elég jó, mégis számomra kissé csalódás, hogy már nem nyújtja ugyanazt, mint a használat elején. Pont ezért nem hiszem, hogy újra fogom vásárolni, inkább egy még professzionálisabb hajápoló olajat fogok választani legközelebb. Ami azt illeti, nyugodtan ajánlhattok is nekem ilyet.

Ti milyen hajolajat használtok? Ezt próbáltátok már?

10 hozzászólás:

Fleur

Én már egy hónapja használom, nekem is nagyon tetszik :)

Névtelen

én egy egész üveggel elhasználtam már, nagyon bevált :-). Szerintem hamarosan újra veszem.

Névtelen

Halihó, egy javaslat: orofluido a hajolaj neve, egyszerűen csodás termék, drága, de profi minőség!

Pocahontas

enem

Szia Évi!

Ugyanezek a tapasztalataim ezzel a hajolajjal nekem is. Eleinte tényleg rendkívül puha és egészségesen csillogó volt a hajam tőle, öröm volt használni. (Én a már megmosott, megszáradt hajamra vittem fel két pumpányit, főleg a hajvégekre koncentrálva, a tenyeremben maradt "maradékot" pedig eloszlattam a többi részén.) Azt hittem, megtaláltam a szent grálomat, ez volt kábé fél éve. Az utóbbi időben viszont én sem érzek különösebb változást, oké, jó illatú és kicsit puhább lesz tőle, de ennyi. Szerintem megszokta a hajam, pedig igyekeztem ritkítani, nem minden hajmosás után használni, de szerintem veszett ügy. Elég sok van még, majdnem a fele, azt elhasználom, de szerintem én sem veszem újra :/

A fodrászom használt egy pumpás olajat a múltkori hajvágásom után, és extrém csillogó és puha tapintású lett tőle a hajzatom, majd megérdeklődöm tőle a márkát, mert elfelejtettem :).

Minden jót Neked, köszi a tesztet, puszi!

citromhab

Pocahontas - De rég kommenteltél. :) Köszönöm a tippet, inkább áldozok rá kicsit többet, de legyen tényleg jó, úgyhogy ennek utána nézek.

enem - Nem tudom, hogy tényleg létezik-e olyan jelenség, hogy valamihez hozzászokik a bőrünk / hajunk, de valóban nem ugyanaz a hatása, mint a használat elején. Nekem is több, mint a fele megvan még, argánolajjal turbózom fel, amit magában nem szívesen használok, mert az illata kicsit sem tetszik, de így két legyet ütök egy csapásra. :) Ha megtudod, milyen olajat használt a fodrászod, megírhatod ám ide is. :)

Névtelen

De jó, hogy emlékszel rám! Nagyon örülök neki! :)
Sok munka jött egyszerre, így nem nagyon volt időm erre járni, de igyekszem majd többet lágotatni blogodat a jövőben! :) Szép hetet!

Pocahontas

Névtelen

Alfaparf hajolaj? Régóta kapható fodrászkellékesnél, amikor még a drogériákban nem is ismerték a hajolajat :)
Mia

enem

Évi, hmm, nem tudom, lehetséges, hogy néhány terméknél idővel kialakul valamiféle "tolerancia", én samponnal és balzsammal is jártam így, hogy a sokadik tubus után már hamarabb zsírosodott a hajtövem, mint kezdetben. (De lehet, hogy csak ilyen peches vagyok :D.)

És persze, ha eljutok mostanság Békéscsabára, és sikerül utánajárnom annak az olajnak - tervezem, hogy beszerzem -, mindenképp szólok :).

citromhab

Mia - Lehet benézek egy fodrászatba, de én valahogy az Alfaparf termékekkel nem igazán voltam elégedett, bár nem is próbáltam túl sok mindent tőlük.

enem - Várom majd a híreket. :)

Névtelen

Nekem annyira nem vált be ez a termék,elnehezedett tőle a hajam,és hamarabb is zsírosodott. Amit már jó ideje használok,az a kevin murphy hajápoló család. Drágább,mint az átlag ilyen hajápoló termékek,viszont rengeteget nőtt a hajam azóta,egészségesebb és szebb is lett..ha már a fiú barátaim dicsérik,hogy milyen szép és hosszú a hajam,akkor az már szerintem valami :D Érdemes kipróbálnotok ! :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...