Keress rá:

Páginas

Mi van a fürdőszobámban? - Videó

Először is, a cím kissé csalóka, mert nem a fürdőszobában tárolom a kencéimet, hanem a szobámban, de ha lenne saját fürdőszobám, akkor ezek nagy része ott kapna helyet. Videót is készítettem, de persze a képnézegetőkről se feledkeztem el.


A folytatásért kattintsatok tovább:

A zuhitasim már ismerős lehet azoknak, akik régóta követik a blogot, mert már szerepelt egy 'Mit vigyek magammal fesztiválozni?' bejegyzésben, azóta is lelkesen használom, szerintem ehhez hasonlót biztos lehet kapni akár az Ikeában is. Nagyon praktikus lehet kollégistáknak is, mindig ebben viszem magammal a fürdőszobai kellékeket, amit épp használni akarok.


Ez pedig benne egy teljesen átlagos reggeli "menetkész" felszerelés:


A szájápolási termékekhez nem sok hozzáfűznivalóm van, a fogselymet sajnos szinte mindig elfelejtem használni. Az Yves Rocher tusfürdőkből minden hétfőn másikat dobok be a kosárba, hogy folyamatosan fogyjon mind, most épp ez a lótuszvirágos volt soron. Az intim lemosó nagyon jó, szerepelt már havi kedvencek között is. Arctisztításra most ezt a Sweetsation Therapy C*Perfect Skin habzó arclemosóját használom, mellé ezzel az Ebelin arctisztító "koronggal", nagyon jó kis párost alkotnak.


Ezt a farekeszt egy testvérével együtt lomtalanításon találtam, és nem voltam rest hazahozni őket. :D Az egyikben a fehérneműimet tárolom, ebbe pedig a fürdőszobai dolgaimat pakoltam, mindkettő a szekrényemben csücsül.


Ez a ritkán használt hajas részleg. Hajlakkot és hajhabot hónapok óta nem használtam, még tavaly késő ősszel volt egy kattanásom, hogy göndören szeretném hordani a hajamat, akkor segítettek ebben, egész elégedett voltam velük. A fehér flakonban, ami egyébként fénykorában Avon lábspray-vel volt tele most Balea UV szűrős hajpermet van, amit tavaly vettem, de az eredeti csomagolás nagyon ramaty volt, elromlott a fújóka, ezért hogy a termékről ne kelljen lemondanom, átöntöttem. Az Avon frissítő hajpermet régóta megvan, mondhatni évek óta, az illatát sokáig szerettem és fújkáltam is, de már nem a kedvencem, főleg mert az összetevőlista első szereplője az alkohol. A Balea hővédőt sem szeretem különösebben, bár nem tudnám megfogalmazni, mi a bajom vele, az illata egész kellemes. Viszont a hajvégápoló nem jött be, argán olaj ide vagy oda, nem szeretek nem elhasználni termékeket, de ez valószínűleg nem fog elfogyni.


Tusfürdők terén egyértelműen az Yves Rocher dominál, ha még nem próbáltátok, mindenképp érdemes tenni velük egy kísérletet. Az Alterra tusfürdő - testradír terméke nem a kedvencem, ímmel-ámmal használgatom csak, azt is az illata miatt, tusfürdőnek túl szemcsés, radírnak túl gyenge.


Az Avon Planet Spa arcmaszkokat csak ritkán jut eszembe feltenni, pedig egész jók. Sminklemosásra az utóbbi hónapokban az Olay krémes szemfestéklemosóját használtam kizárólag, elégedett voltam vele, a napokban ürült ki. Az Avon lemosója sem rossz, hasonló állagban és teljesítményben is az Olay-hez. A Balea arcradír is a végét járja, aminek örülök, mert szerettem sokáig, de már erősen ráuntam.


A testápolást gyakran elsunnyogom, egyszerűen nem szeretek szöszölni vele, pedig mikor néha erőt veszek magamon, érzem, hogy a bőröm szinte rögtön elnyeli a krémeket. A Thomas Sabo darab egy Douglas Beauty Box-ban volt, az illata nagyon kellemes, valamiért mégsem szoktam érte nyúlni. Az Isana vazelin sem mai darab, de egyáltalán nem használom, valamiért nem túl hatásos nálam. Az Avon Planet Spa testvajat Rékától kaptam, úgyhogy érzelmi szálakkal kötődöm hozzá, a csodás illatáról nem is beszélve, viszont használni annál kevésbé szeretem, főleg a lábamon fehér réteget hagy, ami utána zuhanyzásnál sem mindig tűnik el. Az Eucerin bőrápoló olaj a striákkal hivatott felvenni a küzdelmet, amiből nekem szinte mindenhol van, de már olyan régiek, hogy kifehéredtek, egyetlen csíkot kivéve, azon tesztelgetem, tényleg működik-e. Az átlátszó flakon Avon málnás testpermet, nagyon mű málnaillattal. A The Body Shop mangós testvaja egy vásárlásomhoz járt ajándékba, de annyira isteni illata van, és nem mellesleg a hatásával is nagyon elégedett vagyok, hogy valószínű meglepem majd magam vele teljes méretben is.



Az Isana mandulás körömlakklemosója a legjobb, amit próbáltam, szerintem több liternyit elhasználtam már belőle. A Balea borotvahabokkal is elégedett szoktam lenni, a dolgukat teszik és árban verhetetlenek. A Playboy spray fogalmam nincs, hogy landolt a kosaramban, de nem bántam meg, mert kellemes az illata és nagyon sokáig kitart, ez a darab nagyjából 7 hónapja van használva szinte minden nap, és még minimum harmadáig van. Próbálkoztam ugye a TBS alumíniummentes dezodorával, végigszenvedtem vele 2,5 hetet, ami alatt el is fogyott, hátha hozzászokik a bőröm és hatásos lesz, a csoda sajnos elmaradt, úgyhogy visszatértem a jól bevált Nivea golyós dezodorokhoz, az Angel Star (amit mellesleg itt nem lehet kapni...) után ez a kedvencem.


Lábápolás témakörben az Avon termékek dominálnak, elégedett vagyok ezekkel a krémekkel, de ha elfogynak, akkor ki szeretném próbálni a Balea ureás lábkrémét, mert rengeteg jót olvastam róla. A lábspray hatásos, de számomra nagyon kellemetlen az illata, citrusos wc-illatosítóhoz tudnám hasonlítani, úgyhogy nagyon várom, hogy elfogyjon.


A TBS Rainforest hajápolási termékek közül én a festett hajra való, Radiance duó mellett tettem le a voksomat, az illatuk nagyon kellemes, és sokáig ezek használata mellett is elég volt csak három naponta hajat mosnom, most visszatértem a két napos periódushoz, de ezt a meleg számlájára írom. A L'Oréal kondicionáló a hajfestékemhez jár, nem tudom, lehet-e kapni önálló termékként, de valami isteni, a hajvégekre szoktam kenni, és nagyon puhává varázsolja a hajamat. A tégelyes Guhl termék egy hajpakolás / balzsam, amit már próbáltam és szintén nagyon jó, de először el akarom használni a L'Oréalt. A pumpás pedig egy hajvégápoló, ezt is nagyon szeretem, erre cseréltem le a Baleát.

A Guhl termékekről, a The Body Shop sampon-balzsamról, az Eucerin olajról, a Sweetsation arclemosóról és az Olay sminklemosóról szeretnék majd tesztet is írni, de nyugodtan írjátok meg, ha érdekel még más is titeket.

Ti minden szépségápolási terméketeket a fürdőszobában tároljátok? Mik a kedvenc, jól bevált kencétek, amit mindig újravesztek?

10 hozzászólás:

Névtelen

Az avonos shea vajas tégelyes lábápolótól neked nem lesz fehér a lábad? Mint a trüffeles testápolójától:) Néha észre veszem, hogy reggelre fehér csíkok vannak a sarkamon, ami szandálhoz nem túl előnyös. És sajnálom is, mert olyan jó az állaga meg az illata:)
Vivi

Kriszta

Ide nekem ezeket a kencéket :)

Nekem csak icurka-picurka helyem van a fürdőben, a fogápolós cuccokon, tusfürdőn és samponon kívül nincs is más kint :) Nálam mánia az, hogy fürdés után a szobában piperészkedem (testápoló, hajbalzsam, stb) nekem ehhez a fürdőszoba túl "rideg", így meg közben még filmet is tudok nézni :D

Névtelen

Ha a mindennapi reggeli felszerelésedet nem nézzük, 35 terméket fényképeztél (ha jól számoltam), nem semmi :D én múlt héten pakolásztam a pipere holmim, szerintem feleennyi cuccom sincs de még így is nagyon soknak éreztem XD Én amit nem használok, könyörtelenül kidobom, mert nem szeretem, hogy feleslegesen foglalja a helyet.
Na jó, kíváncsi voltam és megszámoltam, nálam 19 db van XD Bár én beleszámoltam a naptejet+kézkérmet is :D

Névtelen

kézkrémet*

Unknown

Én egy kis segítséget szeretnék kérni. Olyan dezodort keresek, aminek a gyártója nem tesztel állatokon és a termék alumínium mentes. Próbáltam már párat, de alumentes deókhoz híven nem nagyon akarnak beválni.
Tudsz esetleg ajánlani valamit?

Ui.: Nagyon szeretem a blogodat olvasni, a videók isteniek. :)

Bobby

Ez nagyon édes videó :) A l'oreal hajfestékhez mellékelt balzsamja tényleg a valaha létezett legjobb! Én a tesóm hajfestékéből szoktam elrabolni. Nem értem, miért nem lehet ilyet külön kapni :/ Nekem is van pár használaton kívüli cuccom, mint például a Balea új fújós önbarnítója, ami full használhatlan, annyira alkoholos (ezeket nem dobom ki, de bosszantanak)

Névtelen

Szia. Miota Nèmetorszàgban èlsz elkèpesztöen bekèpzelt ès nagykèpü lettèl,..Nem mellesleg ne hidd hogy hu demilyen jo nö vagy,..mert nem vagy az ;)kedves üdvözlet,Melinda.(Svàjcbol)

E.

Melinda, nem tudom mi alapján gondolod ezt, de én abszolút nem vettem ezt észre. Nem értem minek kell bántani a másikat. Szerintem ő is teljesen tisztában van az adottságaival, és lehet nem tökéletes, de ápolt, és helyes lány.

orsolyj

Kedves Melinda!

Áruld már el nekem légyszíves, hogy te ezt miből is szűrted le? Vagy csak a hasadra ütöttél és gondoltad, hogy hozzászólsz a dolgokhoz, nehogy kimaradj?! Tudod, az nem gond, ha a véleményedet kifejted, hisz jogod van hozzá, de legalább adj légyszíves kézenfekvő magyarázatot!
Kedves, Üdvözlet Orsi

citromhab

Vivi - nem, ezzel érdekes, de nincs ilyen tapasztalatom.

Kriszta - amúgy én se bánom, hogy a kencék a szobámban vannak, mert egy-egy zuhanyozás után alig várom, hogy kiszabaduljak a párás fürdőszobából, nem állnék neki ott kenegetni magam.

Miranda Reinis - A TBS alumentes dezodorát próbáltam, de nekem nagyon nem vált be. Amiről még hallottam: Yves Rocher és Alverde alumentes dezodorjai, bár ezeket nem próbáltam. Ezek amúgy cruelty free márkák.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...