Keress rá:

Páginas

Aden folyékony ajakrúzs és Terracotta Baked pirosító teszt

Rengeteg beauty blogon lehetett már olvasni az Aden termékekről, pont ezért nem is voltam benne biztos, hogy érdemes nekem is szánnom rájuk egy-egy bejegyzést, de mivel bizonyos termékek a kedvenceimmé váltak, ezért ezeket mindenképpen megtisztelem egy poszttal. Az első a folyékony ajakrúzs, amiről szinte csak pozitív véleményeket olvastam. Tényleg nagyon erős a maga mezőnyében, én is megszerettem, de azért akad hibája is. Nekem a 20-as számmal ellátott darab van meg.

A folytatásért kattintsatok tovább:



Az ajakrúzs csomagolása elég egyszerű, nekem nem igazán tetszik, talán ha lekerekített lenne, akkor nem tartanám ilyen bumfordinak. Viszont az jó, hogy a tubus átlátszó, így könnyen látható a szín. A kiszerelés 8 ml-es, az ára pedig itt 1000 Ft körül mozog.


Az applikátor teljesen szimpla, könnyen lehet vele dolgozni, nem túl kicsi, vagy túl nagy a feje, festékből is kellő mennyiséget vesz fel, kétszer kell megmártanom az ecsetet az ajkaim beszínezéséhez.





A rúzs illata temperára, vagy vízfestékre emlékeztet, nem is tudom, pontosan melyikre, de nem zavaró. A pigmentáltsága nagyon jó, nem kell építgetni a színt. A tartóssága is szuper, az evést nem igazán éli túl, de ivás mellett 5-6 órán keresztül nem kell törődnöm vele. Ajakbalzsamot mindig használok fölé, mert nem szeretem azt a tipikus "rászáradt a számra" hatást és így nem is szárítja a számat, míg önmagában igen. Száradás után mattá válik. Az állagát nem folyékonynak mondanám, sokkal inkább krémesnek, szerintem pont emiatt olyan könnyű a használata, szépen terül az ajkakon, bár az egyenletességre nem árt odafigyelni, mert hajlamos kissé "csíkos" lenni egy rétegben, de könnyen javítható.

Csomagolás: 10 / 7
Applikátor: 10 / 8
Használat: 10 / 9
Pigmentáltság: 10 / 10
Állag: 10 / 10
Tartósság: 10 / 8

Összességében: 10 / 8 Elégedett vagyok vele, nagyon szeretem ezt a színt, de nekem az ajakbalzsam kötelező mellé.

A kapható árnyalatokat megnézhetitek itt, Krémmánián pedig még több véleményt olvashattok róla.

A pirosítóból a No.1 Pink-et választottam.



A csomagolása egyszerű, tetszik, hogy átlátszó, viszont a műanyagot nem mondanám túl minőséginek, de ilyen ár mellett valahogy kukacoskodásnak érzem, hogy ezt megemlítem. A kiszerelés 5 g, az ára pedig a folyékony ajakrúzshoz hasonlóan szintén 1000Ft itt.


A swatch képek fényerősségén állítottam kicsit, hogy élethűbb eredményt tudjak visszaadni.

A szín nagyon szép rózsaszín, ami olyanná teszi az orcákat, mintha a hideg csípte volna ki őket, nagyon friss eredményt lehet vele elérni, ezért télen nagy kedvencem volt, nem mellesleg pedig egy kis szatén fénye is van. A pigmentáltsága jó, kissé talán vigyázni is kell vele. Felvitel közben hajlamos porolni. A tartóssága átlagos, nap végére azért jelentősen megkopik. A használata könnyű, a pigmentáltsága miatt két lépésben szoktam felvinni, építhető, úgyhogy ez nem okoz problémát.

Csomagolás: 10 / 7
Pigmentáltság: 10 / 9
Tartósság: 10 / 7
Használat: 10 / 9

Összességében: 10 / 8 Vannak gyengeségei, de pont kiegyenlítik egymást az erősségeivel.

Itt az árnyalatok között válogathattok, itt pedig további véleményeket olvashattok.

A terméket tesztelésre kaptam, de ez a véleményemet nem befolyásolja, ezért a bejegyzésért semmilyen juttatásban nem részesültem.  

Ti próbáltatok már Aden terméket? Mi a véleményetek a márkáról? Nekem ezzel kapcsolatban csak annyi kifogásolnivalóm van, hogy szélesebb körben is jó lenne, ha beszerezhetővé válna, drogériák polcain is el tudom képzelni ezeket a termékeket.

2 hozzászólás:

Queen of my mistakes

A pirosító nagyon szép! :)

Réka

a szájfénynek nagyon szép színe van, és olyan különleges mintha matt lenne :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...