Keress rá:

Páginas

Max Factor Mastertouch Under-eye Concealer teszt

Ahogy az a nevében is benne van, ez egy szem alatti területekre specializálódott korrektor, ez az a rész, amire minden sminkeléskor külön figyelmet szentelek, mert a szemeim alatt mindig elég vészesen néz ki a helyzet, köszönhetően a barnás-szürkés karikáimnak. Ugyan az eddig ismert legjobb ellenszert már megtaláltam a MAC Studio Finish korrektorában, ezt a Max Factor darabot is leteszteltem.

A folytatásért kattintsatok tovább:

A csomagolás egyszerű, plusz pont, amiért lehet látni, mennyi termék is van még a tubusban. Ezt a tekerős megoldást viszont nem szeretem, már eleve az is idegesítő számomra, hogy örökkévalóság az első cseppeket elővarázsolni a termékből. A kiszerelésről sajnos nincsenek információm, magán a terméken nincs feltüntetve, ha a védőfólián szerepelt is, akkor sajnos nem voltam elég figyelmes. Az ára drogériától és akciótól változó, 2000 Ft körüli áron már kifoghatjuk.



Az ilyen típusú applikátorokat nem kifejezetten szeretem, épp csak arra jók, hogy a terméket felvigyem a kívánt területre, nem hiszem, hogy bárkinek is sikerülne ezzel eldolgozni a krémet. Arról nem is beszélve, hogy szeretem tisztán tartani a sminktermékeimet, egy elszíneződött szivacs viszont nem épp a makulátlanság díszpéldánya.

Nekem a 306 Fair árnyalat van meg, ami elég világos a szemeim alá. Az állaga krémes, könnyen kenhető és eldolgozható, a használatánál egyedül az applikátora jelent számomra hátrányt. A tartóssága elég jó, bár mindenképpen szükséges fixálnom púderrel, hogy az apró ráncokban ne üljön meg.

A legfontosabb ugye a fedése lenne, viszont nálam ennél bukik el a termék. Az eredmény közepes, úgyhogy nem mondanám kifejezetten rossz darabnak, nekem ennyi mégsem elég. A képek alapozás után készültek, a szemeim alá vittem fel a korrektort. Bár kifejezetten ide ajánlják, bőrhibákra is kipróbáltam, ott még kevésbé voltam elégedett vele, de ezt nem rovom fel hibaként, mert nem ez a feladata.

Korrektor nélkül.
Korrektorral.
Csomagolás: 10 / 7
Használat: 10 / 7,5
Tartósság: 10 / 8
Fedés: 10 / 7

Összességében: 10 / 7 Lehet másnak beválik, de mi nem találtunk egymásra. Még több véleményért nézzetek át a Krémmániára.

A terméket tesztelésre kaptam, de ez a véleményemet nem befolyásolja, ezért a bejegyzésért semmilyen juttatásban nem részesültem.

Ti milyen korrektort használtok most? És melyik a kedvencetek? Ezt próbáltátok már?

7 hozzászólás:

Névtelen

Szeretem a Max Factor-t, bár szerintem túl van pozicionálva árban !

Nem használok korrektort, de már lehet itt lenne az ideje..
Nekem sem jön be ez a szivacsos applikátor , baktériumok tanyája..
A Mac-nek nem ilyen, ugye?

Pocahontas

Névtelen

Jut eszembe...a the body needs-ről rendelt már valaki?
Tuti, hogy azok a kimérős Mac termékek nem hamisítványok??

Pocahontas

Mesi

Hú tudom, hogy mostanában kapsz hideget-meleget egyaránt és nem akarok beállni a sorba, de: olyan szép volt a szemöldököd, miért változtattál rajta? Nem mintha tartoznál magyarázattal, csak meglepődtem, hogy most mennyire vékony és túlvágott az eleje...

b

nálam is elbukik a fedése miatt. az én karikáim még durvábbak is, mint a tieid, úgyhogy nem sokat ér. ahhoz képest viszont irreális az ára, hogy mennyit nyújt. nálam maximum 10/4, sokkal jobb korrektorokat kapni ennél olcsóbban.

Névtelen

nagyon szép a bőröd úgyhogy szerintem szükséged se lenne rá

citromhab

Pocahontas - Az a MAC, ami nekem van, az tégelyes. Ezt a szivacsos applikátort én se tartom a legjobb választásnak.

Mesi - ugyan, ne szabadkozz :) Már azóta visszanőtt amúgy, megszaladt az ollóm kicsit.

Zsófi

nekem se dobogtatta meg a szívem

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...