Keress rá:

Páginas

Aden gyerek arc- és testfesték teszt

Ilyen típusú termékről nem volt még szó a blogon, pedig nagyon jól tud jönni, amikor egy-egy különlegesebb sminket, arcfestést szeretnénk készíteni, vagy ha már gyerkőceink vannak és szeretnénk valamivel feldobni a vasárnap délután. Ezeket a festékeket én a fodrászomtól rendeltem, Betly katalógusból, a pontos árukra már nem emlékszem, de darabja nagyjából 800 Ft körül lehetett, más beszerzési lehetőségről egyelőre nem tudok.

Én arcfestéshez rendeltem őket, aztán miután megérkeztek, sikerült úgy elpakolnom szegényeket, hogy majdnem fél év kellett, mire újra a kezembe kerültek. :)

Leírás
A folytatásért kattintsatok tovább:

Nem emlékszem már, hány színben kapható, én ötöt rendeltem meg, mert úgy voltam vele, hogy ezekből más színeket is ki tudok keverni, bár ezt azóta se próbáltam ki, de biztos vagyok benne, hogy működne a dolog.


A csomagolásuk egyszerű, a tégely olyan színű, mint a benne található festék, a kupak pedig fekete, jól zár. A kiszerelés 50 ml-es.



A színek szépek, élénkek és kellően pigmentáltak, valamint a fedőképességük is nagyon jó, bár ez elvárható is egy ilyen termék esetében. Egy idő után hajlamosak besűrűsödni, ezt én eddig csak a fehérnél tapasztaltam, viszont vízzel könnyen hígíthatóak, így már meg is van oldva a probléma.

A száradási idejük közepes, nekem nagyon tetszik, hogy száradás után nem érzem úgy, hogy ráfeszülnek az arcomra, nem húzódik a bőröm, eddig egyetlen más arcfestéket próbáltam és azt elég kellemetlen volt használni pont emiatt. Tartósnak is mondanám őket, viszont vízzel eltávolíthatóak, úgyhogy nem árt, ha nem a legmelegebb napokon festünk vele arcot, mert az izzadás nem tenne jót neki.

A lemosásuk könnyű, szappanos vízzel a második-harmadik mosásnál már semmi nem marad utána, viszont érdemes odafigyelni arra, hogy a bőr redőibe azért kissé megül, itt például az ujjak redőire gondolok.

Ujjal, ecsettel és szivaccsal is lehet dolgozni velük, nagyon könnyen kezelhetőek, az állaguk krémesen folyékony, jól lehet dolgozni velük.

Nálam láthattátok már őket bevetésen is:



Csomagolás: 10 / 10
Használat: 10 / 10
Fedés: 10 / 10

Összességében: 10 / 10 Szívesen ajánlom bárkinek, aki szórakozásképpen egyedül, barátokkal vagy gyerekekkel szeretne arcot festeni.

Ti szoktatok arcfestéssel szórakozni? Ha igen, milyen festéket használtok hozzá?

2 hozzászólás:

Névtelen

Én Jovi arcfestéket szoktam használni, azt a tégelyeset, ami azt hiszem 30ml és kicsit vízfestékszerűen működik. Nagyon szeretem, szépek a színek és sokáig elég.
Már a negyedik "óvodás bulin" vagyok túl velük, és még mindig sok van belőle. :)
Persze vannak színek, amik jobban fogynak, de azoknak is a fele megvan még.

Makeupcakes

Nagyon meggyőzőek a swatchok.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...