Keress rá:

Páginas

Elhasználva - videó

Biztos sokan tudjátok, mennyi szeméttel is jár egy költözés. Az ember kiselejtez mindent, mielőtt fölöslegesen magával cipelné a fölöslegessé vált holmikat az új lakásba vagy házba, hogy ott ismét elmerülhessenek ezek a kacatok a feledés homályában a pince vagy az ágy alatti tároló rejtekében. Én már szerencsére túl vagyok a költözésen, bár még mindig vár rám pár karton hűségesen a szoba sarkában, hogy kiszabadítsam a tartalmukat, de erre most gondolni sem tudok, kicsit megcsömörlöttem az állandó pakolástól, szelektálástól és rendszerezéstől. Még költözés előtt szerettem volna letudni ezt a videót, hogy ne hozzam el magammal a szemetet is, viszont nem sikerült időt szakítanom rá, úgyhogy számomra is borzasztó a gondolat, de én bizony egy szatyornyi szemetet is magammal hoztam az új otthonomba. Gondolhatjátok, hogy a barátom kissé megrökönyödött, épp ezért a béke fenntartása végett igyekeztem olyan gyorsan megszabadulni ezektől a kiürült kencéktől, amennyire ez lehetséges volt.

A videó megtekintéséhez kattintsatok a képre.


Ti is egyfajta euforikus állapotba kerültök, ha végignéztek azokon a termékeken, amikért nem hiába adtátok ki az árukat és elhasználtátok őket?

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...