Keress rá:

Páginas

Food haul - videó

Nemrég valaki felhívta a figyelmemet ask-on arra, hogy hiába vagyok aktív youtube-on, ha valaki a blogomra téved, és meglátja, hogy itt bizony síri csend honol, akkor arra gondolhat, felhagytam a blogolással / videózással. Nos, ez nem igaz, még akkor sem, ha bejegyzést már nem igazán írok, videót igyekszem minden vasárnap feltölteni Nektek. :) Sokáig az volt a gondom, hogy nem sikerült beágyaznom a videót a blogbejegyzésbe, így aztán meguntam a próbálkozást egy idő után, de a jövőben ide is kiteszem a videókat, hátha akad olyan, aki itt olvas, viszont nem követi a youtube csatornámat. Nem mondom, hogy soha többé nem olvashattok tőlem írott szöveget, de sokkal szívesebben ülök le a kamera elé beszélni, remélem nem bánjátok, hogy ilyen irányba mozdult el az aktivitásom az utóbbi hónapokban. A többi videót is közzé fogom tenni itt is apránként, a képre kattintva tudjátok elérni őket.


Hogy a videó témájáról is említést tegyek, ez egy food haul, ha a cím nem lenne egyértelmű. :D Nem hittem volna, hogy ennyire népszerű lesz ez a téma, de youtube-on nagyon sok hozzászólást kaptam, aminek nagyon, nagyon örülök, lesz még máskor is hasonló, sőt, ha a körülmények adottak lesznek, nagyon szívesen megpróbálkoznék olykor-olykor egy főzős videóval is, de ez még várat magára.

4 hozzászólás:

Mia

En is azt hittem, h mar nem akarsz blogolni tobbet :(
Belinkelhetned ide a tobbi videodat is, mert nincs idom youtube-on nezelodni :)

citromhab

Mia - Kiteszek minden eddigi videót bejegyzésként. :)

Mia

Megneztem es nekem tetszik :) A voros lencset hogyan fogod elkesziteni? Azt hallottam, h azt nem kell aztatni..:) A Nutellan en is epp gondolkozom,h venni kellene, olyan reg ettem mar. Kakaot is szoktam inni, ez nem csak gyerekital :)

Mia

Koszi, h kiteszed! iPaden olvasgatok mindig, mert a laptopot nincs kedvem bekapcsolni az agyban mar sosem :) viszont itt meg most sem lattam idorendben,h a videoid hogyan kovetkeznek. Ezen valszeg maskepp jeleniti meg...

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...