Keress rá:

Páginas

Catrice Ultimate Shine és Ultimate Colour ajakrúzsok

A Cosnova sajtótájékoztatóján sikerült egy pár rúzst magamévá tennem, aminek azért is örülök nagyon, mert az eddigi Catrice rúzsaim alapján már tudtam, hogy nagyon jó minőségű termékekről van szó, a változatos és bő színskálának köszönhetően pedig olyan színekkel és árnyalatokkal lettem gazdagabb, amelyekhez eddig nem volt szerencsém.


A folytatásért kattintsatok tovább:



Kezdjük a csomagolással, úgyis ez az első, ami szembe tűnik. Az Ultimate Colour rúzsok fekete, míg az Ultimate Shine rúzsok ezüst színű csomagolást kaptak, de ez az egyetlen különbség köztük. Látványra és tapintásra is mindkét változat minőségi érzetet kelt bennem, ami azután sem múlik, miután a kupakot lehúzva egyértelművé válik, hogy ez bizony csak szimpla műanyag. Nem mellesleg a rúzsok teljesen visszacsavarhatóak, nem áll fent az a veszély, hogy beleérünk a kupakkal. Az aljukon megtalálható az árnyalat neve egy a színnel megegyező (vagy erősen hasonlító) színű matricán, ami nagy segítség azoknak, akik hozzám hasonlóan fejjel lefelé tárolják a rúzsaikat egy tárolóban. A kupak jól zár, abszolút táska-kompatibilis. Nálam a csomagolás terén az egyetlen negatívum, hogy ezek a fényes felületek bizony gyűjtik az ujjlenyomatokat, ami idegesítő lehet, de túlélem. :) A kiszerelés az Ultimate Shine (ezután csak US) esetében 3,5 g-os, míg az Ultimate Colour-nál (ezután csak UC) 3,8 g-os.



Balról jobbra: Maroon 020, Pinkadilly Circus, The Nuder The Better, Princess Peach, Pink Me Up! (mind UC), Shy Flamingo, Kiss Kiss Hibiskiss (az utolsó kettő US).
Az állaguk krémes, könnyen kenhető, talán az US rúzsok egy kicsit még krémesebbek. Az illatuk kellemes, púderes-parfümös rúzs illat, a kettő között egy kis eltérést érzek, de azt már nem tudom elmagyarázni, pontosan miben. A finishük fényes, kellemesen csillogó, talán egyiket-másikat kissé vizesnek is mondanám, a csillogás az UC rúzsok esetében kissé visszafogottabb, a Shy Flamingo-ban pedig apró arany csillámok is találhatóak. A színek meseszépek és változatosak, a pigmentáltságuk szuper, a karomon a minták egyetlen húzással készültek, csupasz bőrön. Az áruk is kedvező, 1149 Ft-ba kerülnek, szortiment csere esetén pedig a kiárusítást kihasználva 599 Ft-ért lehet beszerezni a kifutó árnyalatokat.




A Catrice rúzsainak elég jellegzetes feje van, ki van csúcsosítva a csücsök (hát ha ezt valaki jobban meg tudja fogalmazni, elő a farbával :D), ez nekem nem kifejezetten a szívem csücske, mert könnyebben bánok a hagyományos külsejű rúzsokkal, viszont azt vettem észre, hogy az új szortiment tagjai már a régihez képest megváltoztak, szimpla, általános rúzsformájuk lett. Ami piros pont nálam, hogy a rúzsba bele van nyomva a márkanév, tetszik ez az apró figyelmesség.

Erről a csücsökről magyarázok. :D
A tartósságukról nem tudom, nyilatkozhatok-e úgy, hogy nem viseltem még mindet több óráig, az új szerzeményeim közül egyedül a Princess Peach (ez ugye UC) volt rajtam hosszabban, ami átlagosan teljesített, 3-4 óra után frissíteni kell, illetve egy-egy óvatos ivás még belefér, de több nem. Az US rúzsok közül pedig van régebbi darabom, arról is ugyanezt tudom elmondani tartósság szempontjából. Nem hinném, hogy árnyalatok között túl sok különbség lenne ezen a téren, de azért nem általánosítok.

Az eddig használt daraboknál nem vettem észre, hogy szárítanának, de ismét nem akarok általánosítani.

És akkor a minták felkenve:

Maroon 020

Pinkadilly Circus 

The Nuder The Better

Princess Peach

Pink Me Up!

Shy Flamingo

Kiss Kiss Hibiskiss
Álmodni se mertem volna, hogy jól állhat egy barackos-narancsos rúzs, de jelentem, hogy a Princess Peach igenis illik a színeimhez, pedig csak kísérletezésként hoztam magammal. A többi színben mondhatni biztos voltam, hogy barátok leszünk, és nem is tévedtem, nagyon tetszenek és örülök nekik.

Csomagolás: 10 / 9 - az ujjlenyomatok gyűjtése miatt vontam csak le
Tartósság: 10 / 8 - átlagos
Használhatóság: 10 / 10 - nagyon könnyű bánni velük
Pigmentáltság: 10 / 10 - a képek magukért beszélnek :)
Összességében: 10 / 9 - ha rúzst kerestek, akkor a drogériákban a Catrice lehet az egyik legjobb választásotok.

A véleményemet nem befolyásolja, hogy a termékekért nem fizettem.

Nektek mi a véleményetek a Catrice rúzsairól?

15 hozzászólás:

suzie

Úúú a Princess Peach nagyon tetszik, muszáj lesz csekkolnom:)

Tök furi, hogy rajtam a Kiss Kiss Hibiscus mennyivel élénkebb, vagy lehet, hogy csak én láttam úgy, mintha ordítana a számról :D

Névtelen

Nekem a Pink Me Up és a Pinkadilly Circus tetszik legjobban!

Rami

gyönyörűek:) pink me up a kedvenc:)

Carmenesque

Imádom a Catrice rúzsait azóta, hogy egyáltalán kaphatóak nálunk. Magasan a legjobb drogériás rúzsok és mindig olyan jók a színek! :-)

citromhab

A színek amúgy élőben élénkebbek, mint a képeken. Főleg a Princess Peach és a Kiss Kiss Hibiskiss lett haloványabb a fotón.

Kittiie

Nagyon szépek. Én is beszereztem Catricéktől egy rúzst nemrég, az még a régi szortimentből való, de nagyon tetszik. :) Pont ma írtam róla bejegyzést. :)

http://kittiiedreamworld.blogspot.com/2012/04/berry-pink.html

Ani smink és köröm

A Maroon-t használom a mindennapokban, imádom:)

dorottyazsofia

Pont egy olan színű rúzsra pályázok, mint a Princess Peach, de eddig, ahol néztem, nem találtam. Köszi a bejegyzést! :D
Nekem az Ultimate Shineból van eddig egy rúzsom, és imádom (egy elég erős kékes beütésű piros, Stop Light a neve, de azt hiszem, már kivonták a forgalomból) :).

Thündérke

A Princess Peach *-* van két barackos színű rúzsom,de egyik sem ilyen szép *-*

zsannu

Nekem a princess peach meg a kiss kiss hibiscus van meg ezek közül, szeretem őket nagyon.=)

pinkycat

Úristen! Nagyon szépek! <3 nagyon várom a mrs. brightside-ot, sajnos olyat nem hoztál... mondjuk az a helyzet, hogy ebből a felhozatalból is tudnék választani 3-at :)

Nóra

óó de szépek! azt hiszem itt lesz az idő hogy beszerezzek egyet :)

αηιтα

princess peach nálam a nyerőő :)

Catwalk_bitch

szuper színek:) milyen kár, hogy a közelemben nincs catrice:(

samelike

The Nuder The Better ami legjobban tetszik, azt hiszem én ezt nézem meg magamnak legközelebb! Még nem próbáltam Catrice rúzst, de látom öreg hiba volt!

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...