Keress rá:

Páginas

Kedvencek - Filmek TOP 10-es lista

Ha valaki, akkor én irtó nehezen választok kedvenceket, legalábbis kis létszámban. Az ízlésem elég sokoldalú témákból merítkezik: nagyon szeretem az animációs és mesefilmeket ( Fel!, Kung Fu Panda... ), a parázós horrorokat ( A barlang, Paranormal Activity, hogy a zombifilmeket ne is említsem :D ), thrillereket ( Azonosság, Vadidegen ), a vígjátékokat ( Terhes társaság, Moszkva tér, már amennyiben az vígjátéknak számít ), a művészfilmeket ( Delta, Dina vagyok ), a mozifilmeket ( Sherlock Holmes, Zombieland ), a romantikus filmeket ( Változó szerelem, Az időutazó felesége ), a kosztümös filmeket ( Büszkeség és balítélet, Bársonynyalóka ), az igaz történet alapján készült filmeket ( Jeremiah története, Gyűlölt másság ) és a tipikus csajos filmeket ( Szex és New York, Az ördög Prada-t visel ) se vetem meg, ha épp ahhoz van hangulatom. Ebben a bejegyzésben viszont azok a filmek kapják a főszerepet, amik hetek, hónapok, sőt évek távlatából is képesek elgondolkodtatni, vagy a hangulatuk stb. miatt nézem meg őket újra és újra. Bár a 10 még így is kevésnek tűnt, sikerült betartanom a korlátot. :)

Sorrend nincs:


12 dühös ember - suliban láttam valamilyen óra keretein belül, érdekes, mennyire meghatározza az előítéleteinket a saját életünk.

A folytatásért kattintsatok tovább:



A fiatalkorú - Nyomasztó film, nyomasztóan súlyos mondanivalókkal megtarkítva. (Mihelyst megtalálom a füzetem, amibe kiírtam párat, kibővítem a bejegyzést.)


Torzók - Gyerekfejjel ilyen körülményeket, élethelyzeteket megélni meglehetősen jellemformáló.


Amerikai szépség - Kiégés ellen, minden korosztálynak.


Antikrisztus - Még mindig gyakran eszembe jutnak a miért?-ek...


Elefánt - Ez az a film, amiben először figyeltem fel arra, milyen ötletesen lehet kezelni egyes jeleneteket, kameraállásokat.


Eredet - Nem láttam még olyan filmet, ami ennyire beforgatott volna. Még az is megfordult a fejemben, vajon én éppen a "valóságban" vagyok-e.


Marley meg én - Mert igenis lehet családtagként szeretni egy állatot.


Sweeney Todd - Magával ragad a hangulata.


Teljes napfogyatkozás - Két zseniális költő, hol önző, hol őrült, hol önpusztító kapcsolata.


Frida - A kedvenc festőm, a képi világ és Salma Hayek alakítása miatt is itt a helye.

Nektek mik a kedvenc filmjeitek?

12 hozzászólás:

Viktória

Úg ylátom nagyon hasonló az ízlésünk filmek terén. Veled szívesen mennék moziba :D
A 12 dühös embert én is egy tanfolyam keretén belül láttam és nagyon megfogott. Leo diCaprio is mindig jó filmekkel jön ki, a többire meg majd rákeresek, amiket nem ismertem, mert szerintem ha neked tetszett, akkor nekem is fog :D

morphine

naaa,sok ilyen jellegű bejegyzést olvastam, de ez az első, ahol azt mondom,h áá,láttam 2őt!!:D
Marley nagyon cukker film volt, az Amerikai szépség nekem meg nem jött be..a többit még nem láttam, némelyről nem is hallottam, de sosem késő!:D

dorottyazsofia

12 dühös embert én is nagyon szeretem, Sweeney Todd meg erősen rajta van a megnézendős listámon. Nekem pár kedvenc filmem a teljesség igénye nélkül: Sunset Boulevard/Alkony sugárút (örök kedvenc filmem) Volt egyszer egy vadnyugat, Ollókezű Edward Négy esküvő és egy temetés, Bazi nagy görög lagzi, Beépített szépség, Konyec, Kontroll, Sherlock Holmes 1-2 (a Guy Ritchie-féle)...

nora

Én is nagyon hasonlóakat nézek :)
Nem szeretnél még írni párat? Nagyon kíváncsi lennék miket szeretsz még :)

Csipkelány

A teljes napfogyatkozás zseniális, az eredet is jó. A filmek nagy részét nem láttam és nem is hallottam párról. Ami "kilóg" nekem, az a Marley meg én :) Úgy tűnik, komolyabb filmek mellé egy kicsit lazább is bekerült :) A 12 dühös embert nagyon szerettem volna megnézni színházban, nem tudtam, hogy van film belőle.

Csipkelány

Lemaradt: Nekem is vannak elgondolkodtató filmek, amiket szerettem vagy kíváncsi vagyok rájuk (bár nem feltétlen kedvencek) és kell hozzájuk egy bizonyos hangulat.
Ilyen például A kísérlet (háttere: http://hu.wikipedia.org/wiki/Stanfordi_b%C3%B6rt%C3%B6nk%C3%ADs%C3%A9rlet)
vagy ilyen még a Száll a kakukk fészkére (bár nekem az kicsit fura volt), ilyen még a Bebukottak (http://www.port.hu/bebukottak/pls/fi/films.film_page?i_film_id=10646) illetve a Rekviem egy álomért. Amit meg szeretnék nézni, bár elég gyomorforgató, az a Szodoma 120 napja, bár a pasimat mindig azt mondja ne most :), egyedül meg nem szívesen.

nojko

Az Amerikai szépség nálam is toplistás, meg A remény rabjai, Harcosok klubja, jaa és az Annie Hall!! Középsuliban a Donnie Darko is olyan hatással volt rám, hogy utána nem tudtam megszólalni se, de most nem tudom, hogy ugyanúgy éreznék-e. Meg most eszembe jutott a Tenenbaum a háziátok, meg az összes Wes Anderson film.. inkább abbahagyom a felsorolást :)

Bikira

huh, az inception nekem is hatalmas kedvencem és mindig amikor megnézem, után én is elgondolkodom hogy most hol is vagyok valójában..

a marley meg én pedig egy olyan cuki film, és teljesen egyetértek azzal hogy egy kutyus is családtag. nálunk legalábbis jobb dolga van a kutyusnak mint nekem :D

(roni)

Unknown

Én is nagyon nehezen tudok kedvenceket választani, általában minden téren :D Mindent szeretek szinte :D De jó filmek ezek. ^^
By:
http://sorasbeautydream.blogspot.com/

Ágihanna - Szelencetitkok

Nekem nagy kedvenc a Közelebb, A zongorista, Forrest Gump, Rocksuli, Sose halunk meg!, Körhinta, A kísérlet.

Liza (Cattitude blog)

hm... nem láttam mindet ezekből, úgyhogy köszi, lesz mit néznem :D

citromhab

Úgy látom, nem bánnátok, ha lenne ennek a posztnak egy második felvonása. :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...