Keress rá:

Páginas

Sleek Pout Polish és True Colour ajakrúzs teszt

Ezeket a termékeket is Niki nyereményjátékán nyertem még, régóta adós vagyok a tesztekkel és igyekszem is pótolni az elmaradásaimat.


A folytatásért kattintsatok tovább:

A rúzzsal kezdeném, a 771-es Baby Doll árnyalatot választottam, ami egy nagyon világos, rágógumi rózsaszín, nekem legalábbis ez jut róla eszembe. A csomagolása egyszerű, matt fekete, fényes fekete felirattal, szerencsére nem gyűjti az ujjlenyomatokat. A többi rúzsomhoz képest elég pincuri a tok, a teteje könnyen lejön, ezért táskába nem mertem még bedobni, de neszeszerben semmi baja nem lett utazás közben sem, a rúzs pedig teljesen biztonságosan visszahúzható, nincs kilógó vég, amire oda kéne figyelni, nehogy belekapjunk.

A szín elég brutális, nem vagyok meggyőződve róla, hogy jól áll nekem. A pigmentáltság nagyon jó, egyetlen húzással szépen ki tudom színezni vele az ajkaimat. Az illata rajzórára emlékeztet, de nem tudom megmondani pontosan mire, nem zsírkréta, nem is tempera, inkább ceruza. Az állaga krémes, könnyedén felvihető, mégsem mászik el a rúzs, vagy gyűlik be a szájsarkakba vagy apró ráncokba. A tartóssága átlagos, egyszeri ivás mellett 4 óra után kezdett el veszíteni az intenzitásából. Viszont a kopással egy ilyen világos és erőteljes színnél nagyon vigyázni kell, mert csúnya is lehet, ha nem pillantunk néha tükörbe is igazítjuk ki. Az egyetlen gondom pedig a rúzzsal az, hogy a színéből adódóan nagyon szép, hidratált ajkakra szabad csak felvinni, mert a legkisebb kiszáradt, hámló felületet is kiemeli, ami pedig nem túl szép látvány. Nekem még van egy aprócska trükköm hozzá, miután felkenem, az ujjaimmal végigütögetem az ajkaimat, így tompítva kicsit a rikítóságát. Örülök, hogy kipróbálhattam egy Sleek rúzst, én ajánlom Nektek. :)


Ennél kicsit élénkebb a színe a valóságban.


Csomagolás: 10 / 8 - azért csak 8 mert a többi rúzsomhoz képest kisebb és az én tárolómban ezért el is tűnik a többi mellett.
Pigmentáltság: 10 / 10 - nincs rá panasz.
Használhatóság: 10 / 6 - ha kicsit is kicserepesedett ajkakra van felkenve, szörnyen néz ki.
Összességében: 10 / 8 - nagyon jó kis rúzs, megéri kipróbálni. :)

Következhet az ajakbalzsam:


Sajnálom, de nem bírtam ki fényképezés előtt, hogy ki ne próbáljam.
A csomagolás egyszerű, átlátszó, lapos, műanyag kis tégely matt fekete kupakkal, amin sötét rózsaszín és fehér betűkkel szerepelnek a feliratok. Nagyon tetszik, hogy ilyen lapos, nem szeretem az olyan termékeket, amibe épp hogy belefér az ujjam. 10 g anyagot tartalmaz amúgy. Biztos tudjátok, hogy nem a kedvenceim a tégelyes dolgok a folyamatos belenyúlkálás miatt, de ezt a balzsamot szeretem annyira, hogy ezt a kis hibáját figyelembe se veszem.

Az állaga krémes, könnyen ráolvad az ujjamra, nem kell kiimádkozni. Az illata nagyon finom kókuszos. A Scandal árnyalat mellett döntöttem, ami nagyon szép, piros ajkakat kölcsönöz, de mégis mondhatni természetesnek tűnik ez a pirosság. És be kell valljam, már pirosítónak is próbáltam és annak sem rossz, bár kicsit túl krémes erre a feladatra, ezért mindenképp fixálni kell. Sokáig érzem az ajkaimon, olyan érzés mint egy szimpla ajakbalzsam, puhák és szépek lesznek tőle az ajkaim. A 15-ös fényvédőnek pedig külön örülök, hogy belekerült. A pigmentek mellett, amiről már írtam korábban itt, ez a második kedvenc termékem a nyereményemből. A pigmentáltsága miatt tükör nélkül azért nem próbálkoznék vele.

Nincs túl szépen felvíve.
Csomagolás: 10 / 7 - de csak személyes preferencia miatt (tégely).
Pigmentáltság: 10 / 8 - ajakápolóhoz képest nagyon szép színt ad.
Használhatóság: 10 / 7 - csak kézfertőtlenítés után nyúlok bele, ha nem itthon használom.
Összességében: 10 / 8 - szeretem. :)

Ti próbáltátok már a Sleek hasonló termékeit?

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...